ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

ثبت سفارش کتاب‌های درسی که قرار بود از روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین آغاز شود، براساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به تعویق افتاده است.

ترویج فرهنگ تفکیک زباله با افزایش آگاهی و تعامل جامعه

طی نشستی با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز راه‌اندازی زباله‌سوز در استان و الزامات این امکان، مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از معابر کرج به نام شهید والامقام «بهروز واحدی» مزین شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهید والامقام بهروز واحدی اولین شهید راه قدس در سال 1403 است که به شهرداری پیشنهاد می‌شود، معبری به نام شهید بهروز واحدی مزین شود.

امکان استفاده از تک ماده برای ۴ درس با نمره ۷ به بالا

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحانات نهایی با نمره ۷ به بالا از تک ماده استفاده کنند و فارغ‌التحصیل شوند.

«بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیئت دولت همراه با ۲۰ درصد افزایش، امروز پرداخت می‌شود.

ثبت‌نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان تمدید شد

مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی تا پایان فروردین تمدید شد.

افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران خبر داد.

جهیزیه و مهریه معاف از مالیات است

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس حکم قانون ۱۴۴ مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجاست.

اجرای طرح‌های توسعه روستایی باید توجیه جمعیتی و رشد اقتصادی داشته باشد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح های توسعه ای روستاها در قالب اجرای طرح هادی و نهضت ملی مسکن باید توجیه جمعیتی و رشد اقتصادی داشته باشد.