آرشیو، 29 شهریور 1394 - 19:30

همایش بهترین مامان و بابای دنیا

همایش "بهترین مامان و بابای دنیا" به همت مهد کودک و پیش دبستانی آرشین و با حمایت ادره کل بهزیستی استان البرز ، اداره آموزش شهرداری کرج و گروه همایش فردا و با هدف سرمایه گذاری بر روی آینده کودکان روز چهار شنبه 25شهریور ماه در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

کرج - امید بانوان؛ تیلدا حسینی؛ همایش "بهترین مامان و بابای دنیا" به همت مهد کودک و پیش دبستانی آرشین و با حمایت ادره کل بهزیستی استان البرز ، اداره آموزش شهرداری کرج و گروه همایش فردا و با هدف سرمایه گذاری بر روی آینده کودکان روز چهار شنبه 25شهریور ماه در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

پروانه برزویی مدیر مهد کودک آرشین گفت: کودکی،بنیان شخصت افراد را تشکیل می‌دهد و از نظر اهمیت بیش از هر دوره زندگی مهم است. کودکان به واسطه کودکی، وابسته به خانواده هستند و دارای نیازهای روحی و روانی که هرکدام در جای خود باید برطرف شود و البته بیش از همه والدین دراین زمینه وظیفه دارند. ایجاد شرایط رشدونمو، تغذیه مناسب، بهداشت کافی، سلامت آب و هوا، مسکن، خواب، بازی و تعلیم و تربیت از نیازهای ضروری کودکان است و برای داشتن جامعه ای سالم و آینده‌ای زیبا برای کودکانمان، شرکت در این همایش‌ها برای پدر و مادران عزیز امری لازم و ضروریست .

وی افزود : در این همایش یک روزه دکتر کامران صحت دکترای مدیریت کار و کسب با سرفصل‌هایی به کسب مهارت‌های ارتباطی توسط والدین، مطالعه بیشتر و تشویق کودکان برای مطالعه، نقاشی کودکان و درک مفاهیم فکری توسط نقاشی کودکان ، مقایسه نیاز کودکان امروز با کودکان گذشته، 10 ارزشی که باید به فرزندانمان بیاموزیم پرداخت.

برزویی در پایان گفت: از همه عزیزانی که در برگزاری این همایش از ما حمایت کردند به ویژه امیر حسام عباسی عضو محترم شورای اسلامی شهر کرج، مظاهر سعیدی سیرایی مشاور شهردار محترم و مدیر اداره رفاه کارکنان شهرداری کرج، کمال سپاس و قدردانی را داریم و  امیدواریم با حمایت مسئولان استان، اساتید با تجربه و برجسته کشور را به شهر کرج آورده و شاهد تاثیر این همایش‌ها بر روی فرهنگ خانواده ، تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان و نسل‌های آینده‌ساز میهن عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 105

روزنامه‌نگار: تیلدا حسینی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise