آرشیو، 12 مهر 1394 - 19:28

مجموعه ورزشی کیانپور کرج به فوتبال بانوان اختصاص می‌یابد

ازمشاء به فوتسال بانوان نيز اشاره کرد و گفت: در این بخش خوشبختانه امکانات زیرساختی لازم مهیا است و ما توانسته ایم در این سال‌ها با برگزاری لیگ استانی زمینه فعالیت تیم های مختلفی را فراهم کنیم.

کرج - امید بانوان؛ نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: اداره کل ورزش و جوانان البرز برای بازسازی زمین چمن مجموعه ورزشی کیانپور و اختصاص آن به فوتبال بانوان وعده داده است.

ام البنبن ازمشاء در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه با وجود ظرفیت‌های بالا در فوتبال بانوان البرز به واسطه فقدان یک زمین مناسب برای انجام تمرینات و مسابقات، ظرفیت‌های موجود بلا استفاده مانده است.

وی افزود: در رایزنی هایی که با اداره کل ورزش و جوانان استان البرز داشته ایم، قول هایی برای بازسازی زمین چمن مجموعه ورزشی کیانپور و اختصاص آن به فوتبال بانوان داده شده است که امیدوارم عملیاتی شود.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه در بخش فوتبال پایه دختران کارهای خوبی طی دو سال اخیر انجام شده است، گفت: فستیوال مدارس فوتبال زیر ۱۲ سال در دو سال اخیر برگزار شده و بخشی از استعدادهای موجود در فوتبال دختران از این طریق در مسیر شکوفایی قرار گرفته است.

ازمشاء به فوتسال بانوان نيز اشاره کرد و گفت: در این بخش خوشبختانه امکانات زیرساختی لازم مهیا است و ما توانسته ایم در این سال‌ها با برگزاری لیگ استانی زمینه فعالیت تیم های مختلفی را فراهم کنیم.

حضور مستمر البرزی ها در تیم های ملی

وی با اشاره به حضور مستمر البرزی ها در ترکیب تیم های ملی گفت: با همه محدودیت هایی که داریم خوشبختانه این استان همپا با استان های بزرگ و با امکانات کشور مانند تهران و اصفهان همواره در تیم های ملی فوتبال و فوتسال نماینده داشته است که آخرین آن حضور نغمه مرادی در تیم ملی فوتسال بانوان و کسب عنوان ارزشمند قهرمانی آسیا با این تیم بوده است.

ازمشاء ادامه داد: وجود مربیان و داوران زبده در این استان دیگر مولفه مثبتی است که فوتبال این استان دارد و آن را با خیلی از استان های کشور متمایز کرده است به نحوی که یکی از داوران بین المللی فوتبال کشور از البرز معرفی شده است.

وی افزود: فوتبال بانوان استان البرز این لیاقت و شایستگی را دارد تا مورد توجه جدی تر مسئولان استان قرار گیرد و فضایی اختصاصی برای اجرای برنامه های آموزشی و مسابقات خود داشته باشد.

انتهای پیام/ 

 

کدخبر: 116


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise