آرشیو، 8 آبان 1394 - 19:32

بانوان بدانند؛ 4 نياز شوهرها

درک متقابل زن و شوهر برای شادی و سلامت رابطه عاطفی، در بلند مدت ضروری است. اگر چه فهرستی که در ادامه این مطلب برایتان نام برده‌ایم برای تمام زوج‌ها یکسان عمل نمی‌کند زیرا هر یک از ما شخصیت خاص خود را داریم، اما برای بیشتر مردها صادق است. به گزارش خبرآنلاین خانم‌ها به هیچ وجه نباید از آنها غافل شوند؛ البته اگر به فکر داشتن زندگی مشترک موفق هستند!

کرج - امید بانوان؛  روزنامه خراسان نوشت؛ درک متقابل زن و شوهر برای شادی و سلامت رابطه عاطفی، در بلند مدت ضروری است. اگر چه فهرستی که در ادامه این مطلب برایتان نام برده‌ایم برای تمام زوج‌ها یکسان عمل نمی‌کند زیرا هر یک از ما شخصیت خاص خود را داریم، اما برای بیشتر مردها صادق است. به گزارش خبرآنلاین خانم‌ها به هیچ وجه نباید از آنها غافل شوند؛ البته اگر به فکر داشتن زندگی مشترک موفق هستند!

احترام

یک مرد همان قدر که به سالم بودن رابطه عاطفی با همسرش نیاز دارد به احترام نیز محتاج است. حتی زمانی که شوهر شما واکنشی نسبت به رفتارتان نشان نمی‌دهد، از احترام به او دست نکشید. باید بگوییم که او حتی زمان‌هایی که تظاهر می‌کند احتیاجی به رفتارهای احترام‌آمیز شما ندارد، بیش از هر زمان دیگری به آن محتاج است. در ازدواج، اختلاف نظر طبیعی، اما احترام به یکدیگر واجب است و این شما هستید که با انتخاب خود آن را در رفتارتان نشان می‌دهید یا به راحتی از آن می‌گذرید و برای زندگی مشترک‌تان دردسر درست می‌کنید.

 تنهایی

مردها در طول روز به زمانی برای تنهایی احتیاج دارند. آنها دوست دارند گاهی گوشه‌ای آرام بگیرند و دقایق یا حتی ساعاتی را در سکوت سپری کنند. اگر چه این نیاز توجیه خوبی برای ساعت‌ها نشستن در مقابل تلویزیون و گفت و گو نکردن با شما نیست، اما بهترین راه این است که گاهی به آنها فرصت دهید تا با خود خلوت کنند.

حس قدرت

حتماً شما هم دیده‌اید که تمام پسر بچه‌ها دوست دارند هر چه سریع‌تر بزرگ و به یک ابر قهرمان تبدیل شوند. این حس قدرت در آنها از بین نمی‌رود و حتی در دوران بزرگسالی نیز همراه آنها خواهد بود. مردها دوست دارند برای خانواده و شریک زندگی خود یک قهرمان باشند و این شما هستید که می‌توانید با کلام خود به شوهرتان قدرت دهید و با به کار بردن القاب مناسب، بهترین احساس را به او تقدیم کنید.

مفید بودن

مردها دوست دارند بدانند که شغل و فعالیت روزانه آنها تاثیر مثبتی در زندگی مشترک‌شان بر جای می‌گذارد و از طریق رضایت کاری است که آنها انرژی و اعتماد به نفس خود را به دست می‌آورند و بالا می‌برند. وظیفه شما این است که هم در داخل و هم در خارج از خانه او را برای کاری که انجام می‌دهد و تلاش می‌کند، تشویق کنید.

 

کدخبر: 180


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise