آرشیو، 12 آبان 1394 - 19:31

مدال طلای تیمی تیراندازان دختر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا

اولین روز ازمسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در رشته تفنگ بادی بانوان جوان در حالی برگزاری شد که تیم ایران توانست مدال طلای تیمی را برای ایران به ارمغان بیاورد.

کرج - امید بانوان؛ ایسنا نوشت؛ مرحله مقدماتی رشته تفنگ بادی بانوان در رده سنی جوانان با حضور ۲۵ ورزشکار آسیایی لحظاتی پیش به پایان رسید و در نتیجه ورزشکاران ایران توانستند با مجموع امتیاز ۱۲۳۳ مدال طلای تیمی این رشته را کسب کنند.

در این بخش نجمه خدمتی با امتیاز ۴۱۶٫۶ به عنوان نفر دوم وارد فینال شد و همچنین فاطمه کرم‌زاده با امتیاز ۴۱۰٫۶ در جایگاه ششم وارد فینال شد.

مریم شفیعی‌پور در جایگاه دوازدهم به کار خود پایان داد ضمن این که آرمینا صادقیان و مهدیه ایمن زاده در این رقابت‌ها در جایگاه ذخیره تیر زدند.

در این رشته پس از ایران، هند و کره جنوبی در رده های دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.

در فینال رشته تفنگ ۱۰ متر نجمه خدمتی و کرم زاده با قرار گرفتن در جایگاه پنجم و هشتم به کار خود پایان دادند و از کسب مدال در بخش جوانان بازماندند. در این بخش نمایندگانی از کشورهای چین، سنگاپور و ویتنام در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند

سیزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا – کویت از ۱۲ لغایت ۲۲ آبان با حضور ۸۳۵ ورزشکار از ۳۲ کشور آسیا در کویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 191


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise