آرشیو، 19 آبان 1394 - 19:34

گلایه‌های دوومیدانی‌کار المپیکی

لیلا رجبی: علاوه بر رقیب باید با فدراسیون هم بجنگم!

ملی‌پوش پرتاب وزنه تیم ملی بانوان گفت: علاوه بر جنگیدن با رقیب و آسیب دیدگی باید با فدراسیون هم مبارزه کنم، اما کار یک ورزشکار جنگیدن نیست.

کرج - امید بانوان؛ ایسنا نوشت؛ لیلا رجبی درباره شرایط تمرینی خود گفت:‌ من در حال حاضر منتظر جواب فدراسیون دوومیدانی هستم تا پاسخ برنامه‌های پیشنهادی مرا بدهد. به من گفته‌اند که موافقت لازم با این کار صورت گرفته است اما هنوز هیچ خبری نیست. من نمی‌دانم که دلیل یک سری مخالفت‌ها چیست. اینکه بگویند با همه چیز موافق هستم کافی نیست و باید بر اساس موافقت انجام شده عمل شود.

او درباره برنامه‌های تعیین شده خود نیز گفت: بر اساس برنامه‌ای که تنظیم کردیم قرار است تا عید در تهران باشم و بعد از عید برنامه‌ریزی دارم که در بلاروس اردویی را برگزار کنم.

رجبی درباره مسابقه‌های پیش روی خود نیز گفت: من کلا تمرین خاصی انجام نمی‌دهم. قهرمانی آسیا نیز نمی‌روم. وقتی برنامه و حمایتی از من وجود ندارد خودم نمی‌توانم هزینه کنم و تنها به حدی که بدنم آماده باشد تمرین می‌کنم. اگر در مسابقه‌های قهرمانی آسیا حاضر باشم و ورودی جهانی داخل سالن را هم بگیرم به دلیل زمان کم تا آغاز این رقابت‌ها گرفتن ویزای آمریکا کار دشواری است بنابراین اگر تا زمان برگزاری مسابقه تدارکات لازم دیده شود شرکت می‌کنم اما تا الان که هیچ خبری نیست.

او با تاکید بر اینکه همین حالا هم برای آغاز برنامه‌ها دیر است، تصریح کرد: اگر الان هم کار را شروع کنیم خیلی دیر است. همه حریفان برنامه‌ریزی کرده و کار خود را آغاز کرده‌اند ولی ما هیچ کاری نداریم. در طول آمادگی برای یک مسابقه باید با آسیب دیدگی و رقیبان مبارزه کنیم اما در کشور خودم هم باید با فدراسیون مبارزه کنم که امکانات را به من بدهند اما کار ورزشکار جنگیدن نیست.

ملی‌پوش پرتاب وزنه‌ بانوان گفت: قرار بود تا المپیک با همسرم پیمان رجبی تمرین کنم اما چون تا الان فدراسیون کاری انجام نداده من هم تمرین نمی‌کنم. حقوق‌ها تا الان پرداخت نشده و من هم باید در طول تمرین‌ها هزینه کنم ولی وقتی پولی به من پرداخت نمی‌شود من هم نمی‌توانم هزینه‌ها را پرداخت کنم.

انتهای پیام

کدخبر: 202


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise