آرشیو، 4 خرداد 1394 - 19:29

اولین همایش زنان كارآفرین در عرصه كشاورزی در البرز برگزار شد

اولین همایش بانوان کارآفرین در عرصه کشاورزی با هدف انتقال تجربه زنان موفق در عرصه کشاورزی و ایجاد فضای خلاق به جهت رشد شکوفایی استعدادها در نظر آباد برگزار شد.

کرج - امید بانوان؛ پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز نوشت؛ این همایش با حضور بی بی عصمت سرفرازی مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز و جمعی از زنان فعال و كارآفرین در عرصه‌های مختلف كشاورزی از استان برگزار شد، زنان موفق در عرصه كارآفرینی كشاورزی تجارب خود در این زمینه را ارائه كردند.

مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز در این همایش ضمن اشاره به نقش زنان در توسعه پایدار و همه جانبه  در تحقق توسعه پایدار  بر این نکته تاکید کرد که: زنان کارآفرین فقط به کسب درآمد نمی اندیشند بلکه مبنای کارشان توحیدنگری و توسعه تکنولوژی و اشتغال است.

سرفرازی افزود : مسئولین و مدیران نیز باید بستر را با برنامه‌های آموزشی برای ارتقای توانمندسازی زنان در عرصه‌های اقتصادی فراهم کنند. مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری به نامگذاری سال 1394  «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»  توسط رهبر فرزانه حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی اشاره کرد و افزود: در فضای ایجاد شده در دو سال اخیر در دولت تدبیر و امید با آرامش در سیاست، آسایش در اقتصاد، امنیت در فرهنگ امید داریم زمینه برای حضور هر چه بیشتر زنان در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه اقتصادی فراهم شود.

در پایان این همایش زنان موفق در کشاورزی و دامپروی  از تجربیات موفق خود صحبت کردند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 25


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise