آرشیو، 4 فروردیناردیبهشت 1394 - 19:29

نشست‌های «حجاب اجباری، آری یا خیر؟»

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری دو نشست با موضوع «حجاب اجباری، آری یا خیر؟» در این مرکز خبر داد.

کرج - امید بانوان: به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، حسین آبین با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز لزوم برگزاری  نشست‌هایی با موضوع «حجاب اجباری آری یا خیر؟» به منظور تبیین این موضوع و پاسخگویی به سوالات دانشجویان حس شد.

آبین افزود: هدف از برگزاری این نشست‌های دینی، آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان درباره موضوع عفاف و حجاب بوده تا دانشجویان بتوانند با آگاهی بیشتر، حجاب را انتخاب كنند.

وی ادامه داد: پس از آن، از کارشناسان خبره در این حوزه دعوت شد تا با حضور در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز به تبیین مقوله حجاب و بحث اجبار و اختیار در این موضوع بپردازند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز خاطرنشان کرد: این نشست‌ها که به صورت دو طرفه برگزار شد با پرسش‌هایی از سوی دانشجویان همراه شد که کارشناسان مدعو به این پرسش‌ها پاسخ دادند.

وی در پایان گفت: در این دو نشست، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان و حسین بابازاده مقدم، مدرس دانشگاه به تبیین موضوع پرداختند.

کدخبر: 318


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise