آرشیو، 29 تیر 1396 - 06:58

در هفته بهزیستی ؛

عضویت رایگان اعضای تحت پوشش بهزیستی در کتابخانه های اشتهارد

سرپرست اداره کتابخانه‌های شهرستان اشتهارد از تعامل صورت گرفته با بهزیستی برای عضویت رایگان اعضای تحت پوشش بهزیستی در کتابخانه‌های عمومی چهار گانه شهرستان خبر داد.

اشتهارد- امید بانوان:  «داود اسدی» سرپرست اداره کتابخانه‌های اشتهارد از تعامل صورت گرفته با بهزیستی این شهرستان برای عضویت رایگان اعضای تحت پوشش سازمان بهزیستی در کتابخانه‌های عمومی چهار گانه خبر داد.

داود اسدی با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی به مددکاران و تلاشگران این عرصه گفت: رسالت بهزیستی التیام دردهایی است که خواسته یا ناخواسته بر پیکره انسانیت وارد آمده  و پاداش این همراهی و همدردی پرسنل خدوم و با انگیزه بهزیستی شهرستان فقط با توجه و عنایات خدای متعال و الطاف حق تعالی است.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشتهارد در ادامه گفت: با توجه به رویکرد کتابخانه‌های عمومی در راستای تقویت فرهنگ مطالعه که ارتقا فرهنگ زندگی است، بر خود وظیفه می‌دانیم ضمن تقدیر از تلاش همکاران خدوم بهزیستی زمینه همکاری بیشتر و ارائه خدمات به اعضای عزیز تحت پوشش این نهاد خدمتگزار را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های چهارگانه شهرستان اشتهارد آماده ثبت نام 600 عضو تحت پوشش بهزیستی به صورت رایگان است و امیدواریم این همراهی زمینه توسعه فرهنگی شهرستان در میان مردم عزیز و مومن اشتهارد را فراهم آورد.

گفتنی است روز  سه شنبه 27 تیرماه رییس اداره بهزیستی و همراهان ایشان با حضور در دفتر اداره کتابخانه‌های اشتهارد با تبریک انتصاب سرپرست اداره کتابخانه‌ها، در خصوص اجرایی کردن تفاهم نامه‌های استانی اداره کل کتابخانه‌ها و سازمان بهزیستی به گفتگو نشستند.

ارتقاء سطح مطالعه در جامعه تحت پوشش بهزیستی، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک در موضوع کتاب و کتابخوانی از جمله فضاهای اداری و آموزشی، حمایت‌های مادی و معنوی و نیز امکانات و خدمات فرهنگی - تفریحی و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی مشترک در زمینه کتاب و کتابخوانی از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه خواهد بود.

* عکس مربوطه به میدان ورودی اشتهارد

کدخبر: 434


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise