آرشیو، 9 مرداد 1396 - 10:39

پارک «علم و فناوری ارتباطات و اطلاعات» افتتاح شد

پارک «علم و فناوری ارتباطات و اطلاعات» با حضور «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمد فرهادی» وزیر علوم، «سید حمید طهایی» استاندار البرز، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران حوزه ارتباطات افتتاح شد.

 کرج- امید بانوان: 24 هکتار زمین در کیلومتر 26 اتوبان تهران - کرج با 17 هزار مترمربع بنا قرار است تا سال 1400 به معتبرترین مرکز ITC  بدل شود و 54 شرکت نوپا و بین‌المللی در این حوزه را در دل خود جای دهد.

محمود واعظی در این برنامه از تصویب طرح کریدور علم و فناوری خبر داد که از مرکز مخابراتی رودهن آغاز و بعد از گذر از پژوهشگاه‌های فضایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران به شهرک ICT در مجموعه پیام منتهی می‌شود.

وی همچنین به تصویب طرح تبدیل فرودگاه پیام به مسافربری اشاره کرد که  با اجرایی شدن آن تحول خوبی در این منطقه رخ خواهد داد. در پایان این مراسم،با اهدای لوح و جوایزی از متخصصان و مهندسین نخبه تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است «پایگاه خبری امید بانوان» با  پرسیا محمدیزاده یکی از نخبگان جوانی که طرح وی و تیم همکارشان در پارک علم و فناوری قبول شده است، گفتگویی انجام داده که جداگانه ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 443

عکاس: معصومه علی اکبر

خبرنگار: تیلدا حسینی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise