آرشیو، 10 مرداد 1396 - 16:56

دیدار مسئولان جهاددانشگاهی البرز با خانواده شهید محمود نریمانی

مسئولان جهاددانشگاهی البرز همزمان با فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاددانشگاهی با خانواده شهید مدافع حرم «محمود نریمانی» دیدار کردند.

کرج - امید بانوان؛ به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، همزمان با فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، سیدعلی اکبر هاشمی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز به همراه تنی چند از معاونان و مدیران این نهاد با خانواده شهید محمود نریمانی دیدار کردند.

وی در این دیدار به ایثار و از خودگذشتگی شهدا اشاره و اظهار کرد: مدیون خون شهدا هستیم و معتقدیم مرور خاطرات زندگی این بزرگواران و یادآوری رشادت‌های همه کسانی که در راه اسلام شهید شده و جانفشانی کرده‌اند، چراغ راهی برای خدمتگزاران به نظام خواهد بود.

این مسئول شهدای مدافع حرم را هم‌طراز شهدای جنگ تحمیلی دانست و گفت: شهدای مدافع حرم همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس با هدف حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خود را نثار کردند و در غربت شهید شدند.

هاشمی‌راد تاکید کرد: شهدای مدافع حرم با شهادت خود امنیت را به این مرز و بوم هدیه دادند و شرایطی را ایجاد کردند تا بتوانیم با خیال آسوده به موفقیت‌های علمی برسیم و در عرصه جنگ نرم  و تهاجم فرهنگی با دشمنان مقابله کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز در ادامه خطاب به پدر شهید محمود نریمانی گفت: در مقابل کاری که شهیدان مدافع حرم برای حفظ امنیت کشور انجام دادند سخنرانی کار آسانی نیست و ما کمتر از آن هستیم که بخواهیم از جایگاه و مقام شهدا حرفی بزنیم، قطعاً تحمل این ایثار سخت است و خداوند متعال پاسخ این فداکاری را خواهد داد.

وی در پایان از خانواده این شهید بزرگوار خواست برای توفیق بیشتر مسئولان نظام دعا کنند و افزود: دعای خیر شما موجب توفیق در کارها و راهگشای امور است و امیدواریم در حق فرزندان‌تان در جهاد دانشگاهی البرز نیز دعا کنید تا خداوند توفیق خدمت صادقانه را به ما عطا فرماید.

در ادامه این دیدار، احمدرضا فیروزی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز نیز اظهارکرد: هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان‌های اسلامی جان خود را بر طبق اخلاص گذاشتند و با نثار خون خود امنیت را برای مردم این مرزو بوم به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به جانفشانی شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود حریم امنیتی کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می‌شوند و در واقع مدافعان حرم با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام پاسداری می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: قدردانی از شهدا و خانواده آنان یک وظیفه همگانی است، وظیفه‌ای که روحیه شهیدپروری را در جامعه زنده نگه می‌دارد و نمی‌گذارد فراموش کنیم که افرادی برای این مرزو بوم خون خود را فدا کردند تا کشور در مسیر موفقیت گام بردارد و همچنان سرافراز باقی بماند.

در ادامه پدر شهید محمود نریمانی نیز اظهار کرد: فرزندم عاشق شهادت بود و همیشه از من و مادرش تقاضا داشت تا برایش دعا کنیم تا زودتر به فیض شهادت نائل شود. وی افزود: فقدان نبود فرزند سخت است اما وقتی به این فکر می‌کنم که پسرم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و صانیت از ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کرد، غم‌هایم جای خود را به شادی می‌دهند.

پدر این شهید بزرگوار اضافه کرد: شهید محمود ادامه‌دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس است و با شهادتش در مسیر حفظ آرمان‌های امام راحل گام برداشت که نصیب هرکسی نمی‌شود، پسرم لایق شهادت بود و سرانجام به خواسته قلبی خود رسید. پدر شهید محمود نریمانی: فرزندم عاشق شهادت بود و همیشه از من و مادرش تقاضا داشت برایش دعا کنیم تا زودتر به فیض شهادت نائل شود.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 446


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise