آرشیو، 15 مرداد 1396 - 18:47

«آزمون نخست» در خانه هنرمندان برگزار شد

«آزمون نخست»، نمایشگاه نقاشی جمعی  از دانشجویان مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی، از دهم تا دوازدهم مرداد در خانه هنرمندان کرج برگزار شد.

 کرج - امید بانوان؛ در این نمایشگاه 45 اثر از 30 دانشجوی مرکز آموزش علمی _کاربردی جهاد دانشگاهی عرضه شد . ما با تعدادی از بانوان شرکت کننده در این نمایشگاه گفتگوی گوتاهی داشتیم، که تقدیم نگاه شما می‌شود:  

ایلناز فرنود

  ايلناز فرنود دانشجوی كارشناسی رشته هنرهای تجسمی- نقاشی هستم. دوره‌ی كاردانی هنرهای تجسمی - نقاشی إيرانی خواندم و تذهيب كار كردم. قبل از شروع دانشگاه دو سال در آموزشگاه «هارمونی» شاگرد استاد «تمجيد» بودم. غير از نقاشی آواز و مدتی هم موسيقی كار كردم. کاری که در اين نمايشگاه تقدیم هنردوستان شد، تكنيك كلاژ و تركيب مواد است البته اين كارها بيشتر تجربه‌های دانشجويی هستند.  

زهرا وحدی

زهرا وحدی از هنرستان نقاشی را با علاقه و اشتیاق آغاز کردم و تا الان 10 سال است که تقریبا نقاشی کار می‌کنم. 4 سالی هم که دانشگاه نرفتم، در کلاس خصوصی نقاشی، کسب تجربه می‌کردم. قبل از این نمایشگاه هم در نمایشگاهی که در هنرستان و به اسم  استادمان بود، کار ارائه دادم.  در زمینه طراحی نیز در طراحی‌های گرافیکی دبیرستان‌مان در مرحله استانی اول شدم. اثری  که در این نمایشگاه عرضه شد، تکنیک رنگ روغن و ترکیب مواد بود.  

لیلا حسینی

لیلا حسینی دانشجوی ترم 2 رشته نقاشی دانشگاه جهاد دانشگاهی در مقطع کارشناسی هستم.  کاری که در نماشگاه ارائه شد، تکنیک اکرلیک و رنگ روغن بود. قبل از دانشگاه چند سالی به صورت  ناپیوسته در آموزشگاه‌های آزاد طراحی و نقاشی یاد گرفتم ولی بیشترین پیشرفت من در نقاشی در دانشگاه بود. 

کدخبر: 453

عکاس: معصومه علی اکبر


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise