آرشیو، 25 شهریور 1396 - 13:13

البرز میزبان مسابقات فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا

نشست خبری مربيان 5 تیم شرکت کننده در مسابقات فوتبال مقدماتی زير ۱۶ سال آسيا در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد.

 کرج - امید بانوان؛ در این کنفرانس مطبوعاتی که مربیان یا نمایندگانِ مربیان تیم‌های شرکت‌کننده ايران، لبنان، افغانستان، قرقيزستان و بوتان شرکت داشتند، ورزشی‌نویسان البرز از آخرین وضعیت تکنیکی و شرایط تیمی هر یک از تیم‌ها آگاه شدند.

مربیان ضمن تشکر از میهمان‌نوازی ایرانیان ابراز امیدواری کردند که این بازی‌های دوستانه به افزایش سطح تفاهم و دوستی کشورها نیز کمک کند. «بوریت»، سر مربی تیم بوتان ضمن قدردانی از مسئولین برگزار کننده این بازی‌ها گفت: بوتان کشوری کوچک با 70 هزار نفر جمعیت است که قطعا در آسیا ناشناخته‌ایم ولی آمادگی مقابله با تاکتیک‌های مختلف بازی را داریم.

«باسم محمد» مدیر کمیته فنی تیم‌های لبنان با بیان این که تیم‌های ایران و افعانستان تیمهای خوبی هستند، ابراز امیدواری کرد هر یک از تیم‌های شرکت کننده با تلاش خود به پیروزی که حق مسلم آنهاست برسد.

«عبدالله المطیری» مربی قیرقیزستان نیز تیم‌های فوتبال زیر ۱۶ سال ایران و افغانستان را تیم‌هایی قوی دانست. وی لبنان را به عنوان تیم مطرح بعدی عنوان کرد و گفت: قیرقیزستان و بوتان در یک سطح هستند.

وی افزود: از آنجایی که قبل از شروع بازی‌ها  امتیاز همه تیم‌ها صفر است، شانس پیروزی برای همه صد درصد است ولی به محض آغاز بازی‌هاست که عیار تیمها مشخص خواهد شد.

حسین مرادی سرپرست تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران نیز با بیان اینکه هر سال بازی کنان جدید اضافه می‌شود، لذا پیش‌بینی نتیجه قبل از دیدن بازی‌ها کمی سخت است. افزود: از دو ماه پیش استارت  تمرین‌ها زده شده و تلاش ما این است که در گروه خود صعود کنیم.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 514


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise