آرشیو، 28 شهریور 1396 - 23:59

نماینده ولی فقیه با تکیه بر اصل شایسته سالاری عنوان کرد:

متخصص متعهد اولویت اول در انتصاب و انتخاب باشد

آئین تکریم سید حمید طهایی و معارفه محمد علی نجفی به عنوان استاندار البرز برگزار شد.

کرج - امید بانوان؛ آیت الله حسینی همدانی نماینده معزز ولی فقیه در استان البرز در جلسه تکریم سید حمید طهایی و معارفه محمدعلی نجفی به عنوان استاندار جدید البرز اظهار داشت: امروز وداع با مردی است که با وجود تمام فراز و فرودهایی که متوجه این استان تازه تأسیس بود، حدود چهار سال در قامت استاندار به البرز خدمت کرد. دو انتخابات مهم را در این استان به نحو احسن برگزار کرد و همچنین پروژه‌های خوبی را  آغاز کرد که امید است با درایت استاندار جدید پیگیری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هر یک از افرادی که در نظام جمهوری اسلامی در سمتی مشغول خدمت به مردم هستند درواقع امانتدار مردم هستند، از استاندار جدید و مسئولان ذیربط درخواست کرد که به بهترین نحو با این امانت برخورد کنند. آیت الله حسینی همدانی اعتمادسازی بین مردم را امری بسیار مهم تلقی کرد و گفت: گاهی فردی در دستگاهی تخلفات آشکاری می‌کند که اگر به آن رسیدگی نشود، سبب می‌شود که امید از مردم گرفته شود. لذا باید طوری عمل کرد که عامه مردم همیشه حرف شما را قبول داشته باشند.

وی در ادامه خطاب به محمد علی نجفی استاندار جدید البرز گفت: در انتخاب و انتصاب افراد سعی کنید اولاً از استعدادها و فرهیختگان داخل استان بهره‌ بگیرید که نه تنها در البرز که در سایر استانهای کشور نیز مشغول خدمت هستند. ثانیاً از افرادی دلسوز، خدوم، دارای انگیزهٔ کار و متخصصِ متعهد استفاده کنید که تدین لازم را داشته باشند، اصول نظام را قبول داشته باشند و خطوط قرمز را رعایت کنند.

وی توصیه کرد: هیچگاه از ملامت سرزنش کنندگان ناراحت نشوید و در رسیدگی به امور، مستضعفین را در اولویت قرار دهید. تولید و اشتغال، کمبود آب و رسیدگی به وضعیت پساب، اقتصاد مقاومتی، توجه به اولویت‌ها و و برنامه‌ریزی در امور از جمله مواردی بود که وی بر آنها تأکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه میز پژوهشی در البرز طولانی‌ترین میز است، افزود: علم و فناوری در البرز بی‌نظیر است، مانند کتاب مفصلی است که به نطق درنیامده و امید است با همدلی و تعامل همه مسئولان این مهم انجام شود. مردم به نظام اعتماد دارند و مسئولان نظام نباید این گنج با ارزش را از دست دهند و  طوری کار کنند که ناکارآمدی نظام را جلوه دهند.

وی با تأکید بر حفظ  وحدت و انسجام داخلی کشور افزود: سعی شود در انجام امور از انجام کارهای غیر ضروری و تنش‌زا پرهیز شود. در این استان هر حرکتی که زاویه‌ای با نظام داشته باشد، با سد محکمی به نام ولی‌فقیه روبرو می‌شود که بر سر ارزش‌های دینی با کسی سازش ندارد.  

انتهای پیام/

کدخبر: 515


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise