آرشیو، 6 فروردیناردیبهشت 1396 - 11:15

رقابت گروه‌های نمایشی طنز در جشنواره کشوری «تکخند» البرز

رقابت هشت گروه نمایشی از استان های گیلان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، کرمانشاه و البرز در ششمین دوره جشنواره کشوری تأتر تک طنز «تکخند» در استان البرز.

کرج - امید بانوان؛ حسین بهزادی دبیر جشنواره تک طنز «تکخند» ضمن اعلام این خبر گفت: از میان آثار نمایشی ارسالی، هشت نمایش طنز از هفت استان به مرحله نهایی داوری و اجرا رسید. این آثار از استان‌های گیلان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، کرمانشاه و البرز در جشنواره امسال حضور دارند که در روزهای ششم، هفتم و هشتم اسفند ماه از ساعت 10 صبح در محل مجموعه تئاتر شهر کرج و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به اجرا می پردازند.

لازم به ذکر است نمایش‌های «اینجا تا ابدیت» مهدی فتحی از نظرآباد البرز، «پیشامد» علی جاور از یزد، «یک حکایت از چند حکایت کدخدا» اکبر دانیالی از چهارمحال بختیاری، «نارنجی پوش بالدار» امیرصالح قراچورلو از خراسان شمالی، «خیر نبینی سعیده» سوده تدین از کرج، «نَقلی در روایت تأثیرات جنگ رستم و اشکبوس» علیرضا اسدی از فارس، «در مضرات دخانیات» امیرحسین رضوان صفت از گیلان و «صد و نوزده» یوسف میرزایی از کرمانشاه طی سه روز در مجموعه تئاتر شهر کرج  و دانشگاه آزاد اسلامی کرج (اجرای ویژه دانشجویان) به روی صحنه رفته و داوری می شوند.

اجراهای بخش داوری با اجرای دو گروه از البرز و یک گروه از گیلان از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 6 اسفند ماه آغاز می گردد.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 564


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise