آرشیو، 20 خرداد 1394 - 19:32

مادر دانشمند شهید احمدی روشن:

غیرت ما و اقتدار نظام، اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی‌دهد

مادر شهید احمدی روشن ضمن تأیید گزاره برگ ملی هسته‌ای گفت: اقتدار و غیرت نظام اجازه بازرسی از مراکز نظامی را به آژانس نمی‌دهد.

کرج - امید بانوان؛ طنین یاس نوشت؛ صدیقه سالاری، مادر شهيد احمدي روشن با تأیید گزاره برگ ملی هسته‌ای، اظهار داشت: خانواده شهدای هسته‌ای به هیچ عنوان بازرسی از مراکز نظامی ایران را قبول ندارند. مگر غربی‌ها اجازه دخالت در کار خود را به ما می دهند! که ما به آنها اجازه بازرسی‌های خارج از عرف و در واقع جاسوسی را بدهیم.

وی تصریح کرد: مراکز نظامی کشور حکم ناموس کشور را دارند. اگر قرار باشد هر بیگانه‌ای بیاید و از مراکز نظامی بازدید کند، دیگر چیزی از اسرار نظامی  کشور باقی نمی‌ماند که در صورت تهدید زیاده خواهان از خود دفاع کنیم.

مادر شهيد احمدي روشن در توصیه‌ای به تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: تيم مذاكره كننده هسته‌ای به هیچ عنوان از خطوط قرمز مقام معظم رهبری کوتاه نیاید. حضرت آقا در سخنرانی خود در دانشگاه امام حسین (ع) اتمام حجت را در این زمینه نمودند و گفتند اجازه مصاحبه و در حقیقت باز جویی از دانشمندان هسته‌ای و دانشمندان عرصه دفاعی را به هیچ کشوری نخواهند داد.

وی افزود: نظر و عقیده ما خانواده شهدای هسته‌ای نیز همان فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری است. مادر دانشمند شهید هسته‌ای با بیان اینکه ما کشور قدرتمندی هستیم و کشور عقب مانده و تحت سلطه‌ای نیستیم، گفت: غیرت و اقتدار ما اجازه نخواهد داد که به غربی‌ها اجازه هر کاری را بدهیم. وي در پايان خاطرنشان کرد: همین بازرسان آژانس که ما به آنها اعتماد داشتیم در حقیقت برای جاسوسی می‌آمدند؛ اسامی بچه‌های ما را چه کسی غیر از این‌ها لو دادند!؟ مگر انسان از یک سوراخ دوبار گزیده می‌شود! پس باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 58


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise