آرشیو، 25 مرداد 1397 - 23:35

طرح بیمه زنان سرپرست خانوار عملی می شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت مصمم به عملی کردن طرح بیمه زنان سرپرست خانوار است.

کرج - امید بانوان؛ مهر نوشت، معصومه ابتکار بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از واحد تولید صنایع دستی زنان روستای در بخش عنبران شهرستان نمین افزود: برای عملی شدن این طرح دولت بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بودجه سال ۹۷ پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه بیمه زنان سرپرست خانوار در راستای توسعه حنایت های دولتی از این قشر است، ادامه داد: حمایت‌های دولت از زنان سرپرست خانواده افزایش یافته است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در این خصوص ستاد ویژه ای با حضور دستگاه های اجرایی تشکیل شده و تاکنون نیز اقدامات مطلوبی از سوی آنها در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به حمایت دولت از طرح های کارآفرینی زنان روستایی یادآور شد: در این زمینه نیز جهت فروش محصولات تولیدی زنان روستایی در بحث بازاریابی اینترنتی با بهره گیری از امکانات it و ict اقدامات مطلوبی شکل گرفته است.

ابتکار با اشاره به دستاوردهای زنان کشورمان، از برگزاری اجلاس منطقه ای زنان اوراسیا در روسیه خبر داد و بیان داشت: این اجلاس طی شهریورماه جاری برگزار و هیئتی از کشورمان در آن حضور خواهد یافت.

وی تاکید کرد که در این اجلاس دستاوردهای زنان ایرانی، نقش زنان در پیشبرد و توسعه اقتصادی کشور، سهم زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها، کمک به تولید ملی، اصلاح الگوی مصرف و مصرف کالای ایرانی ارائه می شود.

معاون رئیس جمهور به منظور بازدید از مرکز حمایتی زنان و کودکان و اورژانس اجتماعی ۱۲۳، بازدید از بازارچه خوداشتغالی بانوان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در جلسه شورای اداری استان و جلسه گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی و... به استان اردبیل سفر کرده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 586


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise