آرشیو، 6 شهریور 1397 - 13:59

افزایش کمی حضور بانوان در پست‌های مدیریتی در دولت دوازدهم

فریبا نظری پورکیایی مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور در گزارشی از افزایش کمی حضور بانوان در پست های مدیریتی در سطح وزارت خانه، استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در دولت دوازدهم خبر داد.

کرج - امید بانوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ نظری پورکیایی ضمن اعلام افزایش کمی حضور بانوان در پست‌های مدیریتی در سطح وزارت خانه، استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در دولت دوازدهم، گفت: تنها در یک ساله دولت دوازدهم حدود ۲۱۰ مدیر زن در رده‌های مدیرکل، معاون مدیرکل، معاون استاندار، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار و روسای ادارات، در سطوح این وزارتخانه منصوب شده اند.

وی افزود: با توجه به فعالیت حدود ۳۳۰ مدیر زن در سطوح مختلف یاد شده حوزه‌های تابعه وزارت کشور در دولت یازدهم و دوازدهم؛ این میزان حاکی از رشد ۹۰ درصدی انتصاب مدیران زن در دولت دوازدهم ذیل این وزارتخانه است.

نظری پور کیایی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ۲۴۹۰ دهیار زن در استان‌ها مشغول به خدمت هستند که از این میزان، ۳۲۳ نفر در یکساله اخیر دولت دوازدهم منصوب شده اند.

وی افزود: دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور امیدوار است با اهتمام وزیر محترم کشور و استانداران پرتلاش، تا پایان دولت دوازدهم، تعداد مدیران زن در رده‌های مختلف افزایش یابد.

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور خاطرنشان کرد: با تعامل و رایزنی‌های انجام شده با استانداران برخی استانها، به زودی شاهد انتصاب معاونین استانداران و فرمانداران از میان زنان توانمند و شایسته خواهیم بود.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 593


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise