آرشیو، 26 مهر 1397 - 21:54

از حرم رضوی تا حرم حسینی؛

بانوان البرز مِهر رضوی و شور حسینی هدیه کردند

  آئین بسته بندی هدایای متبرک رضوی همزمان با بسیاری از استانهای کشور در البرز برگزار شد.

کرج- امید بانوان؛ آئین باشکوه و روحانی بسته بندی هدایای متبرک رضوی که به همت بنیاد کرامت رضوی برای اولین بار به‌صورت متمرکز در سراسر کشور انجام شد، در استان البرز نیز با هماهنگی دانشگاه جامع علمی _کاربردی استان البرز در مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم مریم اسماعیلی فرد، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، تنی چند تن از مادران معظم شهدا و جمع کثیری از بانوان کارمند، دانشجویان و بانوان فرهیخته به عشق سید و  سالار شهیدان و علی ابن موسی الرضا گرد هم جمع شدند تا بار با دیگر قلبی سرشار از شور حسینی و مهر رضوی با آماده سازی این هدایای متبرک پیامی از مهربانی، تبرک و قدردانی را به خادمین اهل بیت (ع) در مسیر نجف تا کربلا تقدیم کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در مورد روند اجرایی این برنامه اظهار داشت: اربعین حسینی فرصت بی نظیری است تا قدرت شیعه با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم از سراسر جهان به نمایش گذاشته شود.

دانشگاهیان نیز که همیشه در خط مقدم اقدامات مهم فرهنگی هستند از این قافله جهانی عقب نمانده و بر اساس هماهنگی های لازم زمینه حضور آنان در همه ابعاد این رویداد مهم تاریخی فراهم شده است.

دانش کار آراسته تصریح کرد: در این راستا از پربایی موکب دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرز چذابه خبر داد و گفت: دانشگاه جامع علمی - کاربردی خوزستان متولی برپایی موکبی در مرز چذابه شده است و تمامی مراکز علمی کاربردی استان ها می توانند هدایای نقدی خود را اهدا کنند تا در امر خیر خدمات رسانی به زائرین اهل بیت سهیم باشند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در ادامه بیان تمهیدات صورت گرفته برای شرکت دانشجویان در مراسم با شکوه پیاده روی اربعین ضمن موجه دانستن غیبت دانشجویان عازم اربعین خاطرنشان کرد: دانشگاه مصوباتی در خصوص اعزام دانشجویان به مراسم اربعین حسینی دارد مبنی بر اینکه دانشجویانی که در این حماسه عظیم شرکت می کنند با اطلاع رسانی قبلی به دانشگاه و ارائه مستندات بعد از برگشت، غیبت برای آنها لحاظ نخواهد شد.

شایان ذکر است این مراسم که به طور همزمان در سراسر کشور صورت گرفت، برای اولین بار در 11 شهر کشور از جمله تهران، قم، زنجان، اهواز، دزفول، کرج، رشت، زاهدان، گرگان، کرمان و یزد انجام شد.

انتهای پیام/ 

 

کدخبر: 620


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise