آرشیو، 29 آبان 1397 - 14:18

«داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» به چاپ هفتم رسید

کتاب «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» نوشته النا فاویلّی و فرانچسکا کاوالّو با ترجمه امید سهرابی نیک و آرزو گودرزی توسط نشر نو به چاپ هفتم رسید.

کرج- امید بانوان؛ مهر نوشت: کتاب «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» اثر النا فاویلّی و فرانچسکا کاوالّو با ترجمه مشترک امید سهرابی نیک و آرزو گودرزی به تازگی توسط نشر نو به چاپ هفتم رسیده است.

نسخه اصلی این کتاب در سال ۲۰۱۷ چاپ شده است. دو نویسنده کتاب برای نوشتنش، مبلغ بیش از یک میلیون دلار کمک مردمی‌گردآوری کرده‌اند و از ۷۰ کشور دنیا پشتیبان داشته‌اند.

چاپ اول ترجمه این کتاب، زمستان سال گذشته عرضه شد و چاپ ششمش نیز تابستان امسال به بازار نشر آمد. این کتاب، یک مجموعه دو جلدی است که ترجمه جلد دومش نیز چندی پیش به چاپ دوم رسید.

ترجمه این کتاب دو جلدی، در قالب مجموعه «کتابخانه کوچک من» چاپ شده‌اند که نشر نو منتشر می‌کند. دو نویسنده کتاب با گردآوری شرح حال و زندگی زنان موفق دنیا، درباره هرکدام در یک یا دو صفحه از کتاب مطالب داستان‌واری را نوشته‌اند. از هر زنِ معرفی شده در این کتاب، ضمن درج تاریخ تولد و درگذشت، یک تصویر نقاشی‌شده نیز چاپ شده است. چاپ هفتم جلد اول «داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز» با حجم ۲۰۰ صفحه به تازگی وارد بازار نشر شده است.

 

کدخبر: 664


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise