آرشیو، 17 آذر 1397 - 17:07

فریده بزنی: شهرداری کرج مهیای فصل بارندگی باشد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج خواستار آماده باش نیروهای عملیاتی و تجهیزات شهرداری این کلانشهر در فصل بارندگی شد و گفت که نباید مردم را آزرده خاطر کنیم.

 کرج- امید بانوان: شورای اسلامی شهر کرج نوشت: فریده بزنی بیرانوند در دومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی می توان دریافت که امسال زمستان پُربرکتی پیش رو داریم و با توجه به تجربیات تلخ زمستان سال گذشته باید آماده باش لازم را در تجهیزات و ماشین آلات خدماتی ایجاد کرد و تمهیدات لازم را اندیشید.

محمد نبیونی_ عضو کمیسیون نیز طی سخنانی بیان کرد: معاونین و جانشینان خدمات شهری مناطق ده‌گانه شهرداری کرج نباید بدون هماهنگی مدیران منصوب شوند. همچنین واحدهای فضای سبز باید با هماهنگی معاونت خدمات شهری و نه به صورت مستقل خدمت رسانی کنند.

وی افزود: یکی از راهکارهای تقویت مشارکت اجتماعی در ایام بارندگی، ایجاد دپوهای محلی ماسه و نمک است، به نحوی که اماکن دپو از طریق ابزارهای اطلاع رسانی شهرداری کرج اطلاع رسانی شود تا شهروندان در خودروها و منازل خود مقداری مخلوط در اختیار داشته باشند و در هنگام بارش از آن برای جلوگیری از یخ زدگی استفاده کنند.

حسین محمدی دیگر عضو کمیسیون نیز خاطر نشان کرد: معاونت خدمات شهری پاسخگو باشد که چه عوامل و پیمانکارانی در عملیات زمستانی دخیل هستند و ستاد فرماندهی آنها کجا مستقر است؟ سال گذشته و در منطقه عظیمیه به دلیل فقر پوشش گیاهی و تخریب خاک شاهد جاری شدن سیلاب های متعدد بودیم که در یک مرحله چند هزار سرویس کامیون برای جابه جایی رسوب ها استفاده شد. این موضوعات به دلیل ضعف فرماندهی و مدیریت نیروها و تجهیزات است که نباید تکرار شود.

انتهای پیام/  

کدخبر: 736


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise