آرشیو، 2 فروردین0 1397 - 10:48

طرح «تدبیر» در مدارس ابتدایی البرز اجرایی می‌شود

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان البرز از اجرای طرح «تدبیر» در بسیاری از مدارس ابتدایی استان خبر داد.

کرج - امید بانوان؛  مهر نوشت؛ سالار قاسمی با اشاره به اینکه طرح‌های مدونی در دوره آموزش ابتدایی بر اساس رویکردهای وزارت و در راستای سند تحول بنیادین به اجرا درآمده است، اظهار کرد: در همه این طرح‌ها که برخی کشوری و تعدادی هم استانی و مکمل طرح‌های ملی هستند هدف مهم تربیت دانش‌آموز طبق سطح ترازی است که مدنظر قرار داده‌ شده است.

وی افزود: طرح کشوری تدبیر یکی از این برنامه‌ها است که بر اساس زیر نظام‌های سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش و به دلیل توسعه نظارت بازخوردی مستمر و همچنین ارتقای سطح مدیریت آموزشگاهی، توسعه مشارکت‌جویی و مشارکت خواهی دنبال شده است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه در طرح تدبیر رویکرد علمی، مدون و آکادمیک در مدارس ابتدایی بر اساس آموزش‌ و پرورش مدرن پایه‌ریزی شده است، افزود: خوشبختانه در این طرح بخش اعظم مدارس ابتدایی استان البرز تحت پوشش قرار داده‌ شده‌اند.

قاسمی بیان کرد: تعداد کم‌ دانش آموزان برخی مدارس روستایی در البرز باعث شده که این مدارس تاکنون تحت شعاع اجرای برنامه تدبیر قرار نگیرند، اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امیدواریم ۱۰۰ درصد مدارس استان تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 775


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise