آرشیو، 2 فروردین0 1397 - 11:20

رشته‌های حوزه شهری در دانشگاه علمی كاربردی شهرداری فعال می‌شود

معاون وزير كشور و ریيس موسسه آموزش علمی كاربردی مديريت شهری و روستايی، گفت: به زودی دو رشته مرتبط با حوزه شهری در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی كاربردی شهرداری كرج فعال می شود.

علم و فناوری- امید بانوان؛ به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ژيلا سجادی با اعلام این خبر اظهار کرد: دو رشته آتش نشانی و امور آب در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج فعال می‌شود.

به گفته رییس آموزش علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی؛ تحقق اهداف موسسه در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی نیازمند برنامه ریزی در امر آموزش و تربیت نیروهای توانمند، کارآمد و ماهر و بر اساس دوره های آموزشی به ویژه کوتاه مدت مبتنی بر نیاز سنجی محلی و منطقه ای است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های بالقوه ناشی از تفاوت های جغرافیایی کشور، شناخت، بهره مندی و بالفعل کردن این ظرفیت ها جهت شکوفایی استعدادها، نوآوری و بروز خلاقیت ها از مواردی است که انتظار دارد در جهت نیل به آن تلاش شود.

این مسئول افزود: موسسه آموزش عالى علمى كاربردى مديريت شهرى و روستايى وزارت كشور دارای ظرفيت های خوبی است که با توجه به اين که بسياری از رشته ها در حوزه وزارت كشور را نيز شامل می شود اين موسسه می تواند دانشجوی بيشتری جذب كند.

سجادی تصریح کرد: توسعه اجتماعی و فرهنگی که فقط از طریق آموزش امکان پذیر است، زمینه ساز توسعه پایدار است. معاون وزير كشور و ریيس موسسه آموزش علمی كاربردی مديريت شهری و روستايی با بیان اینکه این چنین موسسات علمی علاوه بر نقش آموزشی و تربیتی خود می توانند به بروز خلاقیت ها کمک کنند، افزود: بدون شک با تکیه بر توانایی ها توسعه بومی و پایدار محقق می شود.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 777


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise