آرشیو، 3 فروردین0 1397 - 20:00

بخشدار کرج:

توانمندسازی بانوان روستایی آینده اقتصادی بی نظیری را ترسیم می‌کند

بخشدار کرج ضمن تجلیل از بانوان هنرمند روستاهای شهرستان کرج و بانوان موفق شاغل در ادارات این شهرستان بر حضور هر چه بیشتر بانوان در عرصه های مختلف اجتماع تأکید کرد.

کرج- امید بانوان؛ در همایش «جایگاه بانوان در منشور حقوق شهروندی» که صبح دوشنبه در باشگاه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد، علیرضا مسچیان ضمن تکریم و ارج نهادن به مقام زن، اظهار داشت: طراوت زندگی در گرو حضور بانوان است و باید به عنوان نیمی از جامعه نگاه جهان شمول تری نسبت به آنان داشته باشیم.

بخشدار کرج با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه بوده و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور در گرو همت آنان است، گفت: در این مدت تلاش شد در ارتقای توانمندی زنان در عرصه های مختلف به ویژه در بخش مرکزی شهرستان کرج و روستاهای اطراف آن توجه ویژه ای مبذول شود که نتایج و برآورد بسیار خوبی داشت.

  مسچیان ضمن قدردانی از زحمات زنان روستایی که علاوه بر حفط بنیان خانواده در افزایش برکت و معیشت خانواده و توسعه اقتصادی کشور نیز سهیم هستند، گفت: طی پروسه توانمندسازی بانوان روستایی به قدرت دست بانوان هنرمندانی پی بردیم که اکنون محصولات هنری آنها در امارات و سایر کشورها به عنوان یک اثر هنری به فروش می رسد.

وی افزود: این امر بیانگر آن است که اگر به جامعه زنان توجه ویژه تر و سیع تری شود به بسیاری از توانمندی های مغفول مانده و استعدادهای بکر و دست نیافتنی در خطه سرسبز البرز دست خواهیم یافت که شایان توجه است.

مسچیان همچنین از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان کرج خبر داد که به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد تا گوشه ای از توان و خلاقیت بانوان هنرمند شهر به نمایش درآید.

انتهای پیام/  

کدخبر: 780


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise