آرشیو، 4 شهریور 1394 - 19:30

قاب رنگ‌های مهربان از فیلم محمد

فیلم فاخر و ماندگار محمد(ص)،بزرگترین پروژه سینمایی تاریخ ایران اسلامی این روزها در حالی در اکران بین المللی به سر می برد که هرروز بر صف مشتاقان تماشای آن افزوده میگردد و تماشای آن در ایران و سایر بلاد اسلامی نیز به عزمی جهانی مبدل گشته است.

کرج - امید بانوان؛ به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز؛ تنها نگاه به چشمان اشکبار مخاطبان این فیلم که در طول مدت نسبتا زیاد پخش این اثر از جای خویش تکان نخورده و با اشتیاق زاید الوصف کودکی مهربان ترین مرد عالم را نظاره می‌کنند،کافی است تا از عمق اثر گذاری آخرین ساخته پر عشق مجید مجیدی و همکاران حیرت انگیزش آگاه شویم و بزرگترین پروژه سینمایی ایران عزیز را بارها تماشا کنیم.

استان البرز نیز که با تمام توان سینمایی موجودش آغوش خویش را برای دیدن صحنه های این اثر ماندگار توسط مردم باز نموده است حال و هوای عجیب تری دارد،چه اینکه محمد (ص) آنچنان که از نامش پیداست.جانی دوباره به صندلی های سینما داده و با حضور خویش آن را زنده نموده است.

یقینا تماشای فیلم فاخر محمد (ص) که لحظه های خاطره انگیزی را با خود همراه دارد برای چندین بار نیز خالی از لطف نیست و لحظه های خوش مهربانی آکنده در فیلم را برای چندمین بار تداعی خواهد کرد.از این رو حوزه هنری استان البرز با نمایش آثار عکاسی "محمد فوقانی"هنرمند عکاس فیلم "محمد" تلاش دارد،بهترین لحظه های تماشای فیلم بار دیگر در ذهن مخاطبان عزیز نقش ببندد.

این نمایشگاه عکس با عنوان نمایشگاه عکس "پیام رحمت" آثار عکاسی محمد فوقانی در طول ساخت فیلم محمد رسول الله(ص) را که شامل 50 اثر فاخر است در دو قطع( 50 در 70) و ( 100 در 70) به هنرمندان و مخاطبان عزیز البرزی تقدیم می نماید.

گفتنی است این نمایشگاه از دوشنبه 9 شهریور ماه 94 تا 16 شهریور ماه سال جاری در نگارخانه سوره حوزه هنری استان البرز به نمایش در آمده ومیزبا حضور علاقه مندان این عرصه خواهد بود. البته این تصاویر قرار است پس از نمایش در استان البرز در سایر استان ها نیز میهمان چشم هنردوستان گرامی کشور باشد.این نمایشگاه بسیار دیدنی است و از این رو حوزه هنری استان البرز ازعموم علاقه مندان و مردم هنر دوست استان البرز برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می آورد.

شایان ذکر است "محمد فوقانی" و دیگر هنرمندان البرزی حاضر در این فیلم چندی پیش در جشن هنر انقلاب و از سوی حوزه هنری البرز مورد تقدیر و تکریم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 

 

کدخبر: 86


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise