پنجشنبه، 24 شهریور 1401 - 19:34

پیاده روی جاماندگان اربعین در اشتهارد برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد گفت: آیین جاماندگان پیاده روی عظیم اربعین در کربلا، همزمان با روز اربعین از ساعت 7 صبح امام زادگان ام کبری و ام صغری (علیه السلام) به سمت امام زاده سلیمان به مسافت 7 کیلومتر حرکت خواهند کرد.

اشتهارد - امید بانوان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن صلاحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد، از برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان کربلا در اربعین حسینی خبر داد و گفت: یپاده روی جاماندگان در روز اربعین از ساعت 7 صبح آغاز خواهد شد.

وی افزود: مسیر پیاده روی از امام زادگان ام کبری (علیه السلام) و ام صغری (علیه السلام) آغاز خواهد شد و تا امام زاده سلیمان (علیه السلام) ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول با اشاره به حجم استقبال از پیاده روی اربعین و حضور تعداد زیادی از زائرین در شهرهای مرزی، افزود: تعداد بسیاری از شهروندان نیز نتوانستند در این پیاده روی عظیم شرکت کنند، از این رو سعی داریم شرایط مشابهی را برای آنان در شهرستان فراهم آوریم.

صلاحی با بیان اینکه طول مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در اشتهارد 7 کیلومتر ارزیابی شده است، اضافه کرد: 10 موکب در مسیر به جاماندگان ارائه خدمات خواهند داشت که از جمله آن ها خدمات پذیرایی، مشاوره و فرهنگی است.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 10197


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise