آرشیو، 24 شهریور 1395 - 19:30

اجرای طرح امنیت اجتماعی در البرز

در آستانه هفته دفاع مقدس سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرز در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و ضمن ارائه گزارش عملکرد 5 ماهه اول سالجاری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کرج - امید بانوان؛ در آستانه هفته دفاع مقدس سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرز در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و ضمن ارائه گزارش عملکرد 5 ماهه اول سالجاری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سردار کامرانی صالح با تبریک هفته دفاع مقدس که یادآور روحیه شهادت‌طلبی مردم ایران سرافراز است، سخنان خود را با چهار محور: اقدامات صورت گرفته در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اجرای طرح‌های انتظامی، پیگیری وضعیت باغ‌تالارهای سراسر استان و اقدامات صورت گرفته در آستانه سال تحصیلی آغاز نمود.

وی ایجاد بستری امن و ایمن برای 400 هزار دانش‌آموز و 110 هزار دانشجو در استان البرز را در آستانه آغاز سال تحصیلی، نیاز به هماهنگی برون سازمانی دانست و گفت: هماهنگی لازم بین دستگاههای مختلف از جمله شهرداری، آموزش و پرورش، صدا و سیما، حتی راه و شهرسازی صورت گرفته است تا  علاوه بر ایجاد فضای امن از نظر رعایت مقررات انتظامی و امنیتی، بستر ایمنی نیز از نظر ترددها فراهم شود تا از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

وی در ارائه گزارش 5 ماهه از عملکرد نیروی انتظامی استان البرز، اظهار داشت: مجموع سرقت‌ها نسبت به سال گذشته 7٪ کاهش یافته است. وی از کشف حدود 3 تن مواد مخدر و توقف 150 دستگاه خودرو  و متلاشی شدن 30 باند مواد مخدر و دستگیری 10 هزار توزیع‌کننده خرد یا مصرف کننده مواد مخدر خبر داد.

سردار کامرانی صالح میزان کشف انواع کالای قاچاق در البرز را طی 5 ماه اول سال، 19 میلیارد تومان اعلام کرد و از دستگیری بیش از یکصد نفر و ضبط 60 دستگاه خودرو خبر داد.

طبق گزارش وی، قریب به 400 هزار تماس تلفنی با 110 و بیش از 12 هزار تماس با سامانه 197 گرفته شده است که این آمار بیش از 20٪ افزایش تماس را نشان داده است که بیانگر اعتماد مردم به پلیس است.

فرمانده انتظامی البرز در بخشی از سخنانش به موضوع باغ تالارها اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کاری ما رسیدگی به وضعیت قلیان‌سراها و باغ‌تالارها است. طی بازدیدهای صورت گرفته بیش از 200 قلیان‌سرا به دلیل عدم رعایت شئونات و یا وجود اشکالات مختلف از جمله نداشتن مجوز قانونی بسته و پلمپ شده‌اند.

وی در پایان به اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: در بحث امنیت اجتماعی که جزو دغدغه‌های مهم نیروی انتظامی محسوب می‌شود، تلاش شد با دیدی اجتماعی به این موضوع نگاه شود؛ لذا در بحث عفاف و حجاب با برگزاری نمایشگاههای مختلف، تذکر و برخورد با مزاحمین تلاش شد محیط اجتماعی امنی فراهم شود. وی نقش پلیس دانش‌بنیان را در ارائه مشاوره‌ به آسیب‌دیدگان اجتماعی مهم قلمداد کرد و از مردم شریف البرز خواست قبل از این که در اثر وقوع اتفاق یا بحرانی به فکر مشاوره‌ی بعد از آسیب بیفتند در هنگام روبرو شدن با انواع معضلات اجتماعی از خدمات مشاوره رایگان نیروی انتظامی بهره بگیرند تا در جهت پیشگیری تلاش کنیم که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 106


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise