جمعه، 06 آبان 1401 - 23:13

معرفی پیمانکارانی که در تحویل مسکن مهر شهر جدید مِهستان همکاری نمی‌کنند

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین از شرکت عمران خواست پیمانکارانی که برای تحویل واحدهای مسکن مهر به مردم مشکل ایجاد می‌کنند را معرفی نمایند.

ساوجبلاغ- امید بانوان؛ محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، هفتمین جلسه کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید مِهِستان که در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، گفت: در گرامیداشت هفته بسیج امسال، اداره نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر جدید مهستان راه اندازی می‌شود.

البرزی در ادامه از راه‌اندازی ایستگاه تقلیل فشار گازِ سایت یادگار امام(ره) در این شهر خبر داد و افزود: این ایستگاه با حجم ۱۰ هزار مترمکعب در ساعت و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان باهمکاری شرکت عمران و اداره گاز، همزمان با پنجم آذر ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۵۰۰ واحد مسکونی در این شهر از توان ظرفیتی ایستگاه‌های دیگر استفاده می‌کنند که با کاهش دما قطعاً اختلالاتی متصور است، با راه‌اندازی این سایت، علاوه بر استفاده ۲۵۰۰ واحدمسکونی مذکور، ۲۵۰۰ واحدمسکونی دیگر نیز از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه این نشست از شرکت عمران شهر جدید مِهستان به عنوان موتور محرّک و پیشرو در توسعه شهرجدید نام برد و از اعضای هیئت مدیره خواست برای خدمت‌رسانی حداکثری به مردم شهر و تکمیل واحد‌های نیمه کاره به متقاضیان با حداکثر توان خود پای کار باشند.

وی با تاکید بر ارائه گزارش هفتگی از سوی مسئولین کمیته‌ها در این کارگروه، گفت: با تعامل و همکاری شرکت عمران و دستگاه‌های خدمات رسان، لازم است تصمیمات ویژه ای برای تکمیل خانه‌های نیمه تمام و تحویل سریعتر آن به متقاضیان مسکن در شهر جدید مهستان اتخاذ شود.

وی افزود: نباید در فرهنگ مدیریت دینی و اسلامی، بُن بستی داشته باشیم، برای برون رفت از مشکلات و عبور از بُن بست‌ها باید یا راهی بیابیم یا راهی بسازیم تا در فرآیند پیشرفت پروژه‌های عمرانی خصوصاً پروژه‌هایی که برای مردم حائز اهمیت است، توقف و ایستایی معنا ندارد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین از شرکت عمران خواست پیمانکارانی که برای تحویل واحدهای مسکن مهر به مردم مشکل ایجاد می‌کنند را معرفی نمایند.

وی با اشاره به سرقت منهول‌ها و مشکلات ناشی از آن در سطح شهرجدید مهستان، گفت: منهول‌های غیر همسان در سطح خیابان‌های این شهر می‌توانند مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد نمایند که لازم است تا دو ماه آینده این مشکلات برطرف شود.

البرزی در پایان با تاکید بر شناسایی و احصای نقاط تاریک شهر و اعلام آن به اداره برق شهرستان، از دستگاه مرتبط خواست بحث روشنایی میادین، معابر، بلوارها و اماکن عمومی را با جدّیت دنبال و به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 10901


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise