پنجشنبه، 19 آبان 1401 - 17:21

دستگيری سارقان زورگیر در ساوجبلاغ کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ، از دستگيری سارقان به عنف یک دستگاه کامیون حامل مرغ گرم در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

ساوجبلاغ - امید بانوان؛ سرهنگ  «علی سلیمانی» در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی برسرقت به عنف یک‌ دستگاه کامیون حامل مرغ گرم در  ورودی پل کردان،  بررسی موضوع در دستور ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودروی پیکان وانت با در دست داشتن قمه و قداره و با ایجاد رعب و وحشت با متوقف کردن کامیون مورد نظر، اقدام به سرقت خودرو کرده و بلافاصله از محل متواری شدند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با اقدامات فنی و  اطلاعاتی، خودروی مورد نظر را در کمتر از یک ساعت در کمالشهر شهرستان کرج شناسایی و در يک عمليات غافلگيرانه و با هماهنگی مقام قضائی توقیف و 2 نفر را در این خصوص دستگیر  و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی ماموران پلیس آگاهی به سرقت به عنف کامیون حامل مرغ گرم  اعتراف که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر اینکه تمامی حرکات و اقدامات مجرمانه مخلان نظم و امنیت در رصد و نظارت کامل ماموران انتظامی این شهرستان می‌باشد از آنان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سريعا با تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

کدخبر: 11087


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise