سه‌شنبه، 01 آذر 1401 - 11:46

فرماندار:

۱۰ قطعه زمین برای ساخت مدرسه تحویل آموزش و پرورش فردیس نشد

فرماندار فردیس با اشاره به نیازهای آموزشی این شهرستان گفت: ۱۰ قطعه زمین از مصوبات شورای شهر فردیس هنوز تحویل آموزش و پرورش نشده است.

فردیس- امید بانوان؛ خداداد کاشفی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: طبق مصوبه شورای شهر فردیس ۱۰ قطعه زمین برای ساخت مدرسه قرار شد به آموزش و پرورش تحویل شود اما به دلیل اختلاف نظر بین شورای شهر، شهرداری و آموزش و پرورش این پروسه طولانی شد.

وی بیان داشت: شورا و شهرداری فردیس باید هر چه سریع‌تر زمین ها را مشخص و به آموزش و پرورش معرفی کنند زیرا اکنون تعدادی خیر مدرسه ساز آمادگی خود را برای ساخت این مدارس اعلام داشته اند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر فردیس نیز در این نشست گفت: مصوبه اختصاص ۱۰ قطعه زمین به مدرسه برای جانمایی به شهرداری فردیس ابلاغ شده است.

سید معظم معصوم زاده افزود: شهرداری فردیس ۹ قطعه زمین را جانمایی کرده اما مساحت سه قطعه زمین زیر ۲ هزار مترمربع است  که با شاخص های  اداره کل نوسازی مدارس استان البرز همخوانی ندارد.

وی اظهار داشت: بر اساس اظهارات شهرداری فردیس ۹ قطعه زمین جانمایی شده و قرار است و آموزش و پرورش فردیس آنها را بر اساس مناطق اولویت بندی کند.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس دارای حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز است که با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه می باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 11219


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise