شنبه، 05 آذر 1401 - 14:07

علی حدادی نماینده مجلس در دیدار با کتابداران شهرستان نظرآباد؛

دسترسی به کتاب را باید بیش از پیش گسترش دهیم

علی حدادی نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کتابخانه امام محمدباقر(ع) شهرستان نظرآباد گفت: توسعه فضاهای کتابخانه ای در شهرها و روستاها موهبتی برای همه اقشار محسوب می شوند و این دسترسی به کتاب را باید بیش از پیش گسترش دهیم.

البرز-امید بانوان؛‌ علی حدادی نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی با کتابداران شهرستان نظرآباد دیدار و از آنان تجلیل کرد.

در این دیدار علی حدادی ضمن تجلیل از اقدامات کتابداران در جهت توسعه کتابخوانی گفت: کتاب اهمیت ویژه‌ای در توسعه کشورها دارد و مردمی که اهل مطالعه هستند و با کتاب و کتابخوانی انس می‌گیرند نه تنها در دنیا قابل احترام هستند بلکه موجب پیشرفت جامعه خود نیز می‌شوند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه فضای مجازی از ارزش‌های کتاب نکاسته تصریح کرد: در دنیای امروز بر خلاف توسعه فضای مجازی، همچنان کتاب ارزش و جایگاه خود را حفظ کرده و همواره یک منبع قابل اعتماد بوده است و فراگیری آن همین کاری است که کتابخانه‌های عمومی و کتابداران با شیوه‌های تخصصی و نوین انجام می‌دهند.

وی در پایان ضمن تقدیر از کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد افزود: منابع کتابخوانی گنجینه‌های ارزشمندی هستند که امروز با توسعه فضاهای کتابخانه ای در شهرها و روستاها موهبتی برای همه اقشار محسوب می‌شوند و این دسترسی به کتاب را باید بیش از پیش گسترش دهیم.

گفتنی است نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ از بخش‌های مختلف کتابخانه امام محمدباقر(ع) بازدید و با کتابداران گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام. 

کدخبر: 11289


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise