جمعه، 11 آذر 1401 - 16:32

هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیروزی بزرگ پیکان در آبادان با درخشش فرشته کریمی

پیکان در مهم ترین دیدار هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان موفق شد پالایش نفت آبادان را در روز درخشش فرشته کریمی شکست دهد.

ورزش - امید بانوان؛ «دختران قهرمان» نوشت؛ هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز جمعه ۱۱ آذر برگزار شد و پیکان در آبادان برابر پالایش نفت به یک پیروزی مهم رسید.

حساس ترین رقابت این هفته و حتی دور دوم سوپرلیگ بین تیم های صدرنشین پیکان و رده دومی پالایش نفت آبادان برگزار شد و این پیکان بود که توانست حریفش را سه بر صفر شکست دهد.

پیکان در این بازی در نیمه نخست یک گل به ثمر رساند و در نیمه دوم با دو گل دیگر برتری خود را قاطعانه تثبیت کرد تا در صدر جدول باقی بماند.

فرشته کریمی بازیکن کهنه کار فوتسال ایران در این مسابقه درخشید و هم یک گل به ثمر رساند و هم یک پاس گل داد. فاطمه اعتدادی و سحر زمانی دیگر گلزنان پیکان بودند.

پیکان با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. پالایش نفت آبادان اما با ۲۵ امتیاز حتی رده دوم را هم از کف داد و به رده سوم سقوط کرد.

نفت در سه هفته اخیر رنگ برد را ندیده است و در شرایطی بحرانی قرار دارد. تساوی برابر نصر امید و شکست برابر رایزکو و پیکان اوضاع این تیم را نابسامان کرده است.

در سوی مقابل پیکان با اتکا به بازیکنان باتجربه اش به سوی یک قهرمانی دیگر حرکت می کند گرچه هنوز برای پیش بینی قهرمان زود است.

پیکان هفته گذشته مغلوب نصر امید البرز شده بود و برد قاطع امروز در آبادان نشان داد آنها همچنان همان تیم سرسخت گذشته اند و از مسیرهای اشتباهی، به سرعت باز می گردند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 11410


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise