پنجشنبه، 24 آذر 1401 - 11:39

قائم مقام شهردار فردیس:

۵۱ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری فردیس اضافه می‌شود

قائم مقام شهردار فردیس از تامین 51 دستگاه اتوبوس برای اضافه شدن به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرداری خبر داد و گفت: از این تعداد 6 دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری فردیس شده و به زودی وارد چرخه خدمات‌رسانی خواهد شد.

فردیس- امید بانوان؛‌ «حمیدرضا عسگری» قائم مقام شهردار فردیس روز چهارشنبه_ بیست و سوم آذر ماه مهمان برنامه رادیویی البرز من سلام بود و به مدت یک ساعت به دغدغه های شهروندان پاسخ داد.

وی اظهار کرد: فردیس دارای تهدیدها و فرصت‌های متعددی است و مدیریت شهری درصدد است با تبدیل تهدیدها به فرصت توسعه شهر را برای مردم به ارمغان آورد.

عسگری در خصوص تعدادی از پیام‌های شهروندی مبنی بر آسفالت ریزی معابر، عنوان کرد: عملیات معبرسازی، جدول‌گذاری و بهسازی آسفالت معابر در سطح گسترده‌ای در حال انجام است و به طور اولویت‌بندی در همه محلات شهر اجرایی می‌شود. از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ هزار تن لکه‌گیری آسفالت و ۶۰ هزار متر طول جدول‌گذاری انجام شده است.

وی در ادامه یکی از مهمترین دغدغه‌های شهروندان فردیسی را موضوع حمل و نقل عمومی خواند و افزود: با پیگیری‌های شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر ۵۱ دستگاه اتوبوس در راستای تسهیل در تردد شهروندان خریداری شده و قرار است به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری فردیس اضافه شود.

به گفته قائم مقام شهردار فردیس، از تعداد ۵۱ دستگاه اتوبوس، ۹ دستگاه بازسازی شده از شهرداری کرج، ۱۱ دستگاه به صورت نقدی از شرکت ایران خودرو و ۳۰ دستگاه هم با یارانه دولتی که از طریق وزارت کشور ابلاغ شده بود، خریداری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ۶۵۰ دستگاه تاکسی فعال در فردیس وجود دارد که در ۱۵ خط تاکسی کار می‌کنند، گفت: از این تعداد ۴۷۳ تاکسی فرسوده هستند که با پیگیری‌های شهردار و حمایت‌های اعضای شورای شهر قرار است با همکاری صندوق کارآفرینی امید وام ۲۰۰ میلیون تومانی کم بهره پنج ساله به تاکسی دارانی که خودرو تاکسی شان فرسوده است، اعطا شود که این امر موجب تحولی اساسی در ناوگان تاکسی‌رانی خواهد شد.

کدخبر: 11671


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise