شنبه، 10 دی 1401 - 14:51

احداث ساختمان انتقال خون فردیس به شورای اسلامی شهر و شهرداری محول شد

 نماینده عالی دولت در استان البرز از شورای اسلامی و شهردار فردیس خواست تا طی مصوبه‌ای نسبت به احداث ساختمان انتقال خون فردیس اقدام کنند. 

فردیس- امید بانوان؛‌ «مجتبی عبداللهی» در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان و بازدید از آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت تکمیل بیمارستان دولتی فردیس (شهید سردار قاسم سلیمانی) که روز شنبه صورت گرفت، ضمن اخذ گزارش در خصوص پروژه های بیمارستانی «به آفرین و سردار قاسم سلیمانی» در شهرستان فردیس و بیمارستان دولتی کمالشهر در شهرستان کرج، دستورهای لازم را جهت تسریع در روند امور صادر کرد. 

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ایجاد مرکز انتقال خون و بانک خون در شهرستان فردیس، گفت: برای این منظور از شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس انتظار می‌رود که طی همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به ایجاد ساختمان این مرکز اقدام کنند. 

عبداللهی افزود: تمامی شهرداری‌های استان باید اعتبارات حاصل از ارزش افزوده را در راستای عمران و آبادانی شهرها مورد استفاده قرار دهند. 

وی ادامه داد: باید ضمن برنامه‌ریزی براساس زمان‌بندی دقیق، پروژه‌های نیمه کاره شهری تکمیل شود و پروژه های موثر به منظور رفاه و آسایش مردم طراحی و اجرایی شود. 

استاندار البرز گفت: با توجه به اراده‌ای که در جهت تکمیل پروژه قطار شهری کرج شکل گرفته، درصدد هستیم که ادامه خط دو قطار شهری را به فردیس برسانیم و برای این منظور باید شهرداری فردیس پیگیری و جدیت ویژه‌ای داشته باشد. 

وی افزود: با این اقدام می‌توانیم بار بزرگی از ترافیک داخلی فردیس را کاهش دهیم.

همچنین استاندار البرز از چند پروژه شهری فردیس و محل های پیش‌بینی شده جهت احداث آرامستان برای این شهرستان دیدن، کرد.

کدخبر: 12036


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise