جمعه، 23 دی 1401 - 14:33

همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س)

هشت فیلم کوتاه ساخته فیلم‌سازان زن در مشهد رونمایی شد

مسئول گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، از هشت فیلم کوتاه ساخته فیلم‌سازان زن این استان در مشهد رونمایی شد.

شهربانو- امید بانوان؛ سوسن محمدزاده افزود: مراسم رونمایی از هشت فیلم کوتاه ساخته زنان فیلمساز خراسان رضوی به همت دفتر مشهد انجمن سینمای جوانان ایران در قالب سری برنامه های "برداشت آینده" امشب در پردیس سینمایی اطلس برگزار شد.

وی بیان کرد: حضور عموم مردم در این مراسم که با نمایش هشت فیلم کوتاه در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی اطلس همراه شد، با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و به صورت رایگان بود.

مسئول گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: فیلم‌های کوتاه مزبور شامل "از دست این بچه" به نویسندگی و کارگردانی هما استاد موحد، "غزل" به نویسندگی و کارگردانی صحرا خزاعی شیر، "نقطه برخورد" به نویسندگی و کارگردانی سارا گل فخرآبادی و "مسیر زندگی" به نویسندگی و کارگردانی (فرزانه ثنائی فرد، پوراندخت عسکری و هما استاد موحد) ساخته هنرجویان و فیلمسازان زن دفتر مشهد انجمن سینمای جوانان ایران است.

محمدزاده افزود: فیلمهای "کمی زندگی" به نویسندگی و کارگردانی آتنا دشتبان، "پل" به نویسندگی و کارگردانی ملیکا منصوری، "کودک درون" به نویسندگی و کارگردانی پوراندخت عسکری و "دای" به نویسندگی و کارگردانی سیده فاطمه حسینی از دیگر فیلمهای کوتاهی است که امشب در پردیس سینمایی اطلس به نمایش درآمد.

انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی در چهار شهرستان مشهد، گناباد، تربت‌حیدریه و نیشابور دفتر دارد.

کدخبر: 12166


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise