سه‌شنبه، 11 بهمن 1401 - 20:17

رابطین دفاتر ستادی و فرمانداری‌های استان آموزشی تخصصی دیدند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز از آموزش تخصصی رابطین دفاتر ستادی و همچنین فرمانداری‌های شهرستان‌های تابعه استان به منظور آشنایی با سامانه «تسما»؛ سامانه ارزیابی عملکرد استانداری خبر داد.

البرز - امید بانوان؛ «محمدرضا غلامی» با بیان این مطلب در حاشیه این دوره آموزشی اظهار داشت: دوره آموزشی «تسما» در راستای تاکید استاندار البرز به منظور تشریح و تبیین شاخص‌های عمومی و اختصاصی عملکرد فرمانداری‌های شهرستان‌های استان و دفاتر ستادی با حضور کارشناسان خبره مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور برگزار شد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی نقش به‌سزایی در اثربخشی اقدامات و برنامه‌های دستگاه داشته و می‌تواند به عنوان یکی از عوامل موثر در اعتباربخشی مدیریت عملکرد هر سازمان به شمار رود.
این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد سالانه استانداری و فرمانداری‌ها که توسط وزارت کشور انجام می‌شود علاوه بر جنبه نظارت و کنترل عملکرد، اطلاعات موثقی از نقاط ضعف و قوت و فرصت‌ها و تهدیدها در اختیار رؤسای سازمان قرار داده و به درستی می‌تواند مرجع و مستند مهمی برای تصمیمات بالادستی باشد.

به گفته وی برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت منظم از جمله برنامه هایی است که در دستور کار این دفتر قرار دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 12373


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise