آرشیو، 21 آذر 1394 - 19:32

طبق بررسی مرکز آمار در بهار ۹۴

متوسط کار و فعالیت‌ شغلی افراد بالای ۱۵ سال، ۳ ساعت شد

بررسی الگوی گذران وقت افراد ۱۵ ساله و بیشتر بر اساس نتایج فصل بهار ۹۴ نشان می‌دهد متوسط کمترین زمان صرف‌شده در شبانه‌روز مربوط به گروه فعالیت داوطلبانه و خیریه برابر با ۲ دقیقه بوده است.

کرج - امید بانوان؛ فارس نوشت؛ بررسی الگوی گذران وقت افراد 15 ساله و بیشتر بر اساس نتایج فصل بهار 1394 مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که بعد از فعالیت نگهداری و مراقبت شخصی، متوسط بیشترین زمان صرف شده در شبانه‌روز مربوط به گروه فعالیت خانه‌داری با 3 ساعت و 12 دقیقه، کار و فعالیت‌های شغلی با 2 ساعت و 52 دقیقه و استفاده از رسانه‌های جمعی با 2 ساعت و یک دقیقه بوده است.

همچنین متوسط کمترین زمان صرف شده در شبانه‌روز مربوط به گروه فعالیت داوطلبانه و خیریه برابر با 2 دقیقه بوده است.

در بین مردان، بعد از فعالیت نگهداری و مراقبت شخصی، متوسط بیشترین زمان صرف شده در شبانه‌روز به ترتیب مربوط به کار و فعالیت‌های شغلی با 4 ساعت و 58 دقیقه، استفاده از رسانه‌های جمعی 2 ساعت 5 دقیقه و خانه‌داری یک ساعت و 10 دقیقه بوده است.

در بین زنان نیز متوسط بیشترین زمان صرف شده به ترتیب مربوط به گروه فعالیت خانه‌داری با 5 ساعت و 16 دقیقه، استفاده از رسانه‌های جمعی یک ساعت و 58 دقیقه و مشارکت اجتماعی با یک ساعت و 7 دقیقه بعد از فعالیت‌ نگهداری و مراقبت شخصی در یک شبانه‌روز بوده است.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 220


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise