آرشیو، 3 فروردینفروردین 1394 - 19:30

عنوان سومی برای خانلو؛ شیردل به فینال ۲ نفره رسید

نماینده تنیس کشورمان با عبور از سد نماینده لبنان عنوان سوم رقابت‌های سطح ۲ آسیا را از آن خود کرد.

کرج - امید بانوان؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات سطح 2 تنیس آسیا در بانکوک تایلند ادامه یافت و مهتا خانلو به عنوان تنها نماینده کشورمان در بخش دختران، به مصاف نور دیب از لبنان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه (1-6 و 4-6) در مجموع 2 بر صفر مقابل حریف خود به برتری برسد و عنوان سومی را از آن خود کند و در بخش 2 نفره نیز به همراه این تنیسور عنوان سومی را تکرار کرد.

همچنین در بخش پسران نیز سیاوش شیردل پس از قرار گرفتن در جایگاه هفتم بخش انفرادی، در بخش 2 نفره به همراه جلال صادق از لبنان به فینال رسید تا در این مرحله به مصاف زوجی از کویت و اردن بروند.

هفته نخست این مسابقات امروز (3 بهمن ماه) با معرفی برترین‌ها به پایان می‌رسد و تنیسورها پس از یک روز استراحت رقابت خود را در هفته دوم بازی ها آغاز می‌کنند.

نور دیب از لبنان، مهتا خانلو از ایران ، جلال صادق از لبنان، عبدالله شل بایه از اردن، سیاوش شیردل از ایران و بدر النتر از کویت با هدایت امیر برقعی تیم غرب آسیا را تشکیل می‌دهند.

در بخش دختران 32 تنیسور از کشورهای نپال، سریلانکا، ترکمنستان، مغولستان، مالدیو، بنگلادش، تاجیکستان، بوتان، مالزی، میانمار، ماکائو ، سوریه، لائوس، لبنان و ایران و در بخش پسران نیز 43 تنیسور از کشورهای مالزی، مالدیو، کامبوج، مغولستان، نپال، پاکستان، لائوس، تاجیکستان، ماکائو، بوتان، اردن، میانمار، ایران، سوریه، ترکمنستان، بنگلادش، کامبوج ، کویت و لبنان حضور دارند.

این رقابت ها به مدت 2 هفته در بانکوک برگزار و برترین ها جواز حضور در مسابقات سطح یک آسیا را بدست می آورند.

انتهای پیام/

کدخبر: 235


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise