آرشیو، 22 فروردین 1395 - 19:22

لوازم آرایشی را فقط از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از مردم خواست که محصولات آرایشی و بهداشتی را فقط از فروشگاه‌های معتبر و داروخانه‌ها تهیه کنند.

کرج - امید بانوان: آنا نوشت؛ مصطفی اسماعیلی تاکید کرد: لوازم آرایشی وارداتی باید پروانه بهداشتی ورود و برچسب اصالت و سلامت کالا داشته باشند.

وی تصریح کرد: ایران پس از عربستان در منطقه خاورمیانه، بیشترین مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی را دارد؛ البته این آمار از سوی دیگر ارگانها اعلام شده است.

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتر از سوی زنان و افراد با سن کم مصرف می‌شود بنابراین متولیان فرهنگی در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

اسماعیلی گفت: سازمان غذا و دارو نیز در بحث مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و تقلبی هشدارهای لازم را داده و از طریق رسانه‌ها نیز اعلام کرده است.

وی یادآور شد: در موضوع حمایت از شرکت‌های داخل تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی از سال گذشته سیاست‌های تشویقی را در نظر گرفته و کارخانه‌های آرایشی و بهداشتی را درجه‌بندی کرده‌ایم تا کیفیت محصولات خود را با رقابت با محصولات خارجی، ارتقا دهند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 373


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise