آرشیو، 12 مرداد 1396 - 18:13

علی خیلدار:

دو بال ارتقای فرهنگی جامعه، «اصحاب هنر» و «رسانه» را دریابیم

کاروان تاریخی «شاه‌عباسی» کرج عصر چهارشنبه در ضیافتی معنوی، میزبان جمعی از مسئولین و هنرمندان رشته هنرهای نقاشی و تجسمی بود.

 کرج - امید بانوان؛ در این مراسم که به بهانه اختتامیه جشنواره ملی نقاشی رضوی برگزار شد، از 7 اثر برتر تجلیل شد.

«علی خیلدار» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در این ضیافت شام، با تأکید بر جایگاه والای فرهنگ و هنر در ارتقای سطح فرهنگی و معنوی جامعه گفت: امروز زبان فرهنگ و هنر زبانی بسیار شیوا و گواراست که با آن می‌توان به بهترین نحو با مردم سخن گفت. هنر و فرهنگ امروز در جهان جایگاهی بسیار ارزشمند و مخاطبان خاص خود را دارد که  ظرفیت بالایی برای نشر فرهنگ و ارزش‌های سنتی و دینی محسوب می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: امروز دو قشر عظیم در عرصه «رسانه» و «هنر» با پتانسیل و ظرفیت بالایی که دارند، در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار دارند که می‌توان بسیاری از پیامهای اعتقادی تدوین شده در طول سه دهه را از طریق آنان به جهان صادر کرد.

وی در پایان با تأکید مجدد بر نقش ارزنده اصحاب «هنر و رسانه» از مسئولین خواست تا در باروری و پویایی این عرصه تلاش و سرمایه‌گذاری بیشتری کنند تا نظام و جامعه اسلامی از دستاوردهای ارزشمند آن بهره بیشتری ببرد. شایان ذکر است همزمان با این آئین اختتامیه، نمایشگاهی از 30 اثر هنرمندان کشور که به عنوان اثر برگزیده بخش اول هیأت داوران انتخاب شده بود، در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شد.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 449


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise