آرشیو، 12 مرداد 1396 - 18:21

عزیز اکبریان:

نشاط جوانان، پویایی جامعه را تضمین می‌کند

جشنواره ملی نقاشی رضوی همزمان با دهه کرامت با معرفی آثار برتر و تقدیر از برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

کرج - امید بانوان؛ «عزیز اکبریان» نماینده مردم کرج، در آئین اختتامیه جشنواره ملی نقاشی رضوی که شامگاه چهارشنبه در کاروان شاه‌عباسی کرج برگزار شد، گفت: جای تأسف است که فرهنگ نشاط در جامعه کم‌کم رو به فراموشی سپرده شده و مردم در اعیاد و جشن‌ها کمتر حضور می‌یابند.

وی با یادآوری تأکید دین اسلام بر سرور و نشاط مؤمن، اظهار داشت: ارادت مردم ایران به اهل بیت (ع) زبانزد خاص و عام و مایه مباهات است و مسئولین باید برای ایجاد و حفظ شادی و نشاط این مردمی که در همه  مسائل  و شرایط مختلف با روحیه‌ای وصف ‌ناپذیر ایستاده‌اند، تلاش بیشتری کنند.

عزیز اکبریان که در جمع هنرمندان هنرهای تجسمی سخن می‌گفت، ضمن مقایسه کوتاهی بین مصرف تلگرام در کاربران ایران و سایر کشورها از جمله فرانسه گفت: در ایران 20 میلیون کاربر تلگرام داریم در فرانسه 1 میلیون! و این بیانگر میزان تلاش مثمر ثمر افراد در دو جامعه مختلف است. اگر برای مردم به ویژه جوانان این سرزمین زمینه شادی و نشاط فرهنگی در چارچوب مسائل شرعی و اسلامی فراهم شود، زمان آنان اینگونه با ماهواره و سرگردانی در دنیای مجازی به بطالت نخواهد گذشت.

وی با اشاره به خاطرات دفاع مقدس گفت: 8 سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می‌نامیم چرا که ما دفاع کردیم نه جنگ و دفاع همیشه مقدس و ستودنی است؛ ولی در همان دوران سخت نیز رزمندگان ما با روحیه‌ای قوی و پرنشاط هم از این آب و خاک محافظت کردند و هم نشاط و معنویت روحی خود را حفظ کردند، اما متاسفانه این واقعیتهای جامعه به فراموشی سپرده شده است.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس در پایان با اشاره به تحلیف ریاست جمهوری گفت: دولت هر تصمیمی بگیرد یا هر اقدامی کند به اسم نظام جمهوری اسلامی تمام خواهد شد، لذا باید با وحدت و هماهنگی بیشتر زمینه‌‌ای را فراهم کنیم که کارها به نحو احسن پیش رود.  

انتهای پیام/ 

کدخبر: 450

عکاس: معصومه علی اکبر


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise