آرشیو، 17 مهر 1396 - 11:09

قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان در یک‌قدمی انحلال

در شرایطی لیگ برتر فوتبال بانوان از ۲۱ مهرماه آغاز می‌شود که تیم قهرمان فصل گذشته در نگرانی انحلال و خداحافظی از لیگ قرار دارد.

کرج - امید بانوان؛  تنها چند روز به آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان باقی مانده است اما بازیکنان تیم آینده‌سازان هنوز نمی‌دانند که در این فصل پا به میدان می‌گذارند یا باید از لیگ خداحافظی کنند و منحل شدن تیم خود را در آستانه شروع فصل شاهد باشند.

این در حالی است که تیم آینده‌سازان فصل گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیمی با بازیکنانی که سهم زیادی را در ترکیب تیم ملی دارند، اما هیچ‌یک از این موارد باعث نشده تا اسپانسرها قدم پیش بگذارند و در قامت حامی مالی اسباب بقای این تیم را در لیگ برتر فوتبال بانوان فراهم کنند.

البته مسئولان این تیم همچنان امیدوار هستند تا امروز و فردا دستی برای کمک به‌ سویشان دراز شود، این در شرایطی است که در ماه‌های گذشته وعده‌های زیادی برای کمک به این تیم داده شده است، وعده‌هایی از جانب مسئولان فدراسیون فوتبال تا استاندار و سرمایه‌داران صنعتی شهر اصفهان، اما با توجه به صحبت‌های مسئولان و کادر فنی این تیم هنوز اتفاقی برای آینده‌سازان رخ نداده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 544


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise