آرشیو، 5 فروردیناردیبهشت 1396 - 16:34

اهدای کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان زلزله‌زده کرمانشاهی

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز در راستای حمایت عاطفی از کودکان داغ‌دیده و زلزله‌زده کرمانشاه، اسباب بازی و کتاب کودک به این مناطق ارسال کرد.

کرج- امید بانوان؛ سعید برزگری ، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، اظهار داشت:  با توجه به نزدیکی ایام نوروز باستانی و در راستای حمایت عاطفی از کودکان داغ‌دیده و زلزله‌زده کرمانشاه، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در اقدامی بشردوستانه، اسباب بازی و کتاب کودک به این مناطق ارسال کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز باستانی، و سنت اصیل عیدی دادن در بین ایرانیان گفت: اهدای کتاب، اهدای دانایی است و با توجه به مصائب هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده، کوچک ترین کار، شاد کردن ایشان با اهدای هدیه است.

برزگری در ادامه افزود: ارسال بسته های کتاب و اسباب بازی به کرمانشاه در راستای برنامه نهاد است که در فراخوانی سراسری  از مردم خواسته شد کمک های خود در قالب کتاب و اسباب بازی را به کتابخانه های عمومی سراسر کشور اهدا کنند تا به مناطق زلزله زده ارسال شود.

بر این اساس کتابخانه های سراسر استان البرز، هدایای مردم را دریافت کردند و پس از تجمیع، در آستانه سال نو به کرمانشاه ارسال شد.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 561


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise