آرشیو، 15 فروردین 1397 - 19:49

پرداخت تسهیلات کمیته امداد با اولویت زنان سرپرست خانوار

  معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بخشی از برنامه‌های این نهاد را در سال ۹۷ تشریح کرد.

کرج- امید بانوان؛ به نقل از سایت خبری کمیته امداد، فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از تدوین بسته مکمل ویژه بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج و پرداخت هزینه‌های بیماری این دسته از مددجویان خبر داد و گفت: برای نخستین بار در سال ۹۶، ۲۰ میلیارد تومان اعتباری ویژه برای بیماران خاص و صعب‌العلاج اختصاص یافت.

وی با اعلام اینکه امسال پرداخت تسهیلات با اولویت زنان سرپرست خانوار خواهد بود خاطرنشان کرد: تسهیل تضمین تسهیلات پرداختی یکی دیگر از سیاست‌های کمیته امداد در سال ۹۷ است.

رهبر بر استمرار مدیریتِ ورود و خروج  مددجویان در سال ۹۷ تأکید کرد و گفت: اجرای برنامه توازن بخشی جمعیت مددجویان به تفکیک هر استان، استقرار نظام نیازسنجی و توان سنجی مددجویان و تدوین و اجرای نقشه جامع توانمندسازی مددجویان ازجمله برنامه‌های سال آینده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از سطح‌بندی مددکاران خبر داد و افزود: امسال با اجرای برنامه برون‌سپاری امور مددکاری تعداد پرونده‌های مددکاران کمتیه امداد به ۱۰۰ پرونده کاهش می‌یابد.

وی با اعلام اینکه از این پس پرونده‌ زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال و خانواده‌های آسیب‌پذیر به بانوان مددکار و مشاور واگذار خواهد شد گفت: همچنین اولویت خدمات مشاوره با زنان سرپرست خانوارِ ساکن در حاشیه‌های شهر و مناطق پرآسیب است.

رهبر از صدور مجوز راه‌اندازی طرح فوریت‌های اجتماعی در کمیته امداد خبر داد افزود: دبیرخانه پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تشکیل‌شده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 573


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise