آرشیو، 12 مرداد 1397 - 12:58

همگروه‌های تیم ملی فوتبال بانوان مشخص شد

تیم ملی فوتبال بانوان حریفان خود در مرحله نخست مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را شناخت.

کرج - امید بانوان؛  مهر نوشت، قرعه کشی نخستین مرحله از انتخابی مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ برگزار  و تیم ملی فوتبال بانوان در گروه B مسابقات با تیم‌های هنگ کنگ، امارات، ماکائو و لبنان همگروه است.

در مرحله نخست مسابقات ۱۸ تیم در چهار گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. تیم‌های ازبکستان و ویتنام به دلیل جایگاه ششم و هفتم در رنکینگ AFC در مرحله نخست حضور نخواهند داشت و به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

تیم‌های استرالیا، کره شمالی و جنوبی، چین و تایلند که ۵ تیم برتر رنکینگ هستند  مستقیم در فینال حضور خواهند داشت. تیم ملی که در گروه B مسابقات قرار دارد از ۴ نوامبر رقابت خود را شروع خواهد کرد.

دو تیم برتر و بهترین تیم سوم هر گروه به راند دوم مسابقات صعود خواهند کرد، مسابقات این مرحله نیز آوریل برگزار می‌شود. در مجموع ۱۲ تیم در سه گروه و در مرحله دوم به رقابت می‌پردازند که برترین‌های هر گروه به راند سوم صعود می‌کنند. مسابقات این مرحله نیز ژانویه و فوریه سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.

راند سوم مسابقات در دو  گروه ۴ تیمی برگزار خواهد شد که دو تیم سهمیه المپیک راکسب خواهند کرد. دو تیم به همراه تیم ژاپن که میزبان مسابقات است نماینده قاره آسیا در المپیک توکیو خواهند بود.

گروه بندی مرحله نخست رقابت‌های انتخابی:

* گروه A: چین تایپه، فیلیپین، سنگاپور، تاجیکستان، مغولستان

* گروه B: ایران، امارات، هنگ کنگ، ماکائو، لبنان

* گروه C: میانمار، هند، نپال، بنگلادش

* گروه D: اردن، اندونزی، فلسطین، مالدیو تیم ملی فوتبال بانوان از اواخر سال گذشته تمرینات خود را زیر نظر مریم آزمون آغاز کرده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 583


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise