آرشیو، 11 شهریور 1397 - 13:41

پروانه استاندارد 143 واحد تولیدی در البرز باطل شد

مدیرکل استاندارد البرز گفت: امروزه كيفيت تضمين كننده حضور در بازارهاي داخلي و خارجي است به همین دلیل واحدهای تولیدی استان باید اهتمام بیشتری در زمينه افزايش كيفيت محصولات خود داشته باشند.

کرج - امیدبانوان؛  ایسنا نوشت؛ فتانه شکرالهی اظهار کرد: در پنج ماهه اول امسال در مجموع 96 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان صادر شده است.

وی ادامه داد: از مجموع پروانه‌های صادر شده، 82 مورد پروانه استاندارد اجباری و 14 مورد نیز پروانه استاندارد تشويقي بوده که با صدور آنها 38 درصد برنامه عملياتي امسال این اداره در این خصوص محقق شده است.

شكرالهي با اشاره به صنایعی که بیشترین آمار پروانه استاندارد اخذ شد را دارند؛ افزود: در بين صنايع استان، صنعت غذايي و كشاروزي با 35.6 درصد بيشترين سهم را در تعداد واحدهاي توليدي داراي پروانه استاندارد را به خود اختصاص داده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آمار ابطال پروانه در سال جاری اشاره کرد و گفت: تا پایان مرداد 143 مورد ابطال و 65 مورد تعليق پروانه كاربرد علامت استاندارد توسط اين اداره كل صورت گرفته است.

مدير كل استاندارد استان البرزافزود: امروزه كيفيت تضمين كننده حضور در بازارهاي داخلي و خارجي است به همین دلیل واحدهای تولیدی استان باید اهتمام بیشتری در زمينه افزايش كيفيت محصولات خود داشته باشند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 601


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise