آرشیو، 11 آذر 1397 - 16:44

اینستاگرام قابلیت جدید «لیست دوستان نزدیک» را برای همه فعال کرد

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به بخش استوری خود آورده که لیست دوستان صمیمی نام دارد. به کمک این بخش کاربر قادر خواهد بود استوری های اینستاگرامی خود را برای گروهی از دوستان که در این لیست تعیین می‌کند به نمایش بگذارد.

کرج- امید بانوان؛ استوری اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی است که طرفداران بسیاری نیز پیداکرده است  و کاربران بسیاری هرروز استوری های سایرین را مشاهده می‌کنند و لحظات، نوشته ها و عقاید خود را با دیگران در این بخش به اشتراک می‌گذارند اما ممکن است شما بخواهید ویدئو، عکس و یا نوشته‌ای را برای گروه اندکی از دوستان صمیمی خود به اشتراک بگذارید بنابراین قابلیت جدید اینستاگرام یعنی لیست دوستان صمیمی یا Close Friends Lis به کارتان می‌آید.

اینستاگرام در این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که استوری های اینستاگرام خود را تنها برای کاربرانی که خودتان لیست کرده‌اید به نمایش بگذارید و دیگران قادر به مشاهده آن نباشند.

برای فعال کردن این قابلیت به بخش استوری اینستاگرام تان وارد شوید  و پس از نهایی شدن تصویر، متن یا ویدئوی انتخابی‌تان  روی "Close Friends" در منوی سمت راست که به شکل یک ستاره سبز است ضربه بزنید.  در این بخش می‌توانید فهرستی از دوستان نزدیک خود را مشاهده کنید و آنها را در لیستی برای دیدن استوری قرار دهید. افرادی که در این لیست قرارگرفته باشند، دور عکس پروفایل شما در بخش استوری‌ها، یک دایره‌ سبزرنگ خواهند دید که نشان می‌دهد شما آن‌ها را در این لیست قرار داده‌اید.

نکته مهم این است که افرادی که در این لیست قرار می‌گیرند هیچ اعلانی دریافت نکرده و تنها در بخش استوری اینستاگرام خود در کنار پروفایل شما ستاره‌ای سبزرنگ مشاهده می‌کنند و در بخش استوری اینستاگرام نیز دور عکس پروفایل شما حلقه سبز رنگی به نمایش درمی‌آید. برای دریافت این قابلیت کافی است اینستاگرام خود را از طریق گوگل پلی یا اپ استور به جدیدترین نسخه به روزرسانی کنید.

 

کدخبر: 706


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise