آرشیو، 14 آذر 1397 - 10:41

آغاز رقابت‌های بین‌المللی اسکیت به میزبانی البرز

رقابت های بین المللی اسکیت مارشال کاپ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از امروز چهارشنبه به میزبانی البرز آغاز شد.

کرج- امید بانوان؛ ایرنا نوشت: رئیس هیات اسکیت البرز گفت: رقابت های مارشال کاپ به عنوان مسابقات بین المللی فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران از امروز تا جمعه 16 آذرماه در سالن نشاط مجموعه ورزشی انقلاب کرج ادامه دارد.

محمود فرهنگ رنجبر افزود: هفت کشور شامل ایران، روسیه، لهستان، فرانسه، اسپانیا، افغانستان و اتریش در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

وی اضافه کرد: 236 شرکت کننده داخلی و خارجی در بخش بانوان و آقایان در رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در رشته فری استایل این مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رنجبر ادامه داد: میزبانی های متعدد البرز در رقابت های بین المللی و کمک های اداره کل ورزش و جوانان این استان موجب شد تا فدراسیون اسکیت ظرفیت برگزاری این دوره از رقابت ها را در البرز تائید کند.

فرهنگ رنجبر خاطرنشان کرد: اکنون یک هزار ورزشکار سازمان یافته البرزی در رشته ورزشی اسکیت فعالیت دارند . اسکیت بازان البرزی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 50 مدال کشوری را کسب کردند.

کدخبر: 718


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise