آرشیو، 17 آذر 1397 - 16:03

رئیس فدراسیون تکواندو: منتظر بازگشت کیمیا علیزاده نیستیم

رئیس فدراسیون تکواندو گفت:در 19 سال اخیر تیم مردان ایران عناوین اول تا سوم جهان را کسب کرده‌ و هیچ وقت از این سکو پایین نیامده‌ایم.

کرج- امید بانوان؛ ایسنا نوشت: سید محمد پولادگر- رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به این که 19 سال است که تیم‌ ‌ملی تکواندو مردان روی سکوی جهانی قرار دارند، خاطر نشان کرد: ما در طی این مدت همواره در بخش مردان عناوین اول تا سوم جهان را کسب کرده‌ایم و هیچ وقت از این سکو پایین نیامده ایم.

وی با اشاره به این که در بخش زنان با وجود تمام محدودیت‌هایی که وجود داشت در حال‌ حاضر توانسته ایم در بازیهای المپیک خود را مطرح کنیم، گفت‌: یکی دیگر از افتخارات ما حضور بانوان با حجاب اسلامی در عرصه‌های جهانی، آسیایی و  المپیک است.

از سال2005 که مشکل حضور زنان با حجاب اسلامی در عرصه های بین‌المللی مرتفع شد، نزدیک به 13 سال است که مانعی برای حضور دختران مسلمان در عرصه های بین‌المللی وجود ندارد و نسبت به سایر فدراسیون‌ها در این زمینه  پیشتاز بوده ایم، به طوری که در تمامی صحنه ها زنان ما توانسته اند حضور فعالی داشته باشند و افتخار آفرینی کنند. این افتخار آفرینی به ویژه‌ در المپیک باعث شد تا ما بتوانیم برای اولین بار مدال  المپیک را در بخش زنان به خود اختصاص دهیم.

کیمیا علیزاده خودش باید تصمیم بگیرد

پولادگر درباره آخرین وضعیت کیمیا علیزاده و زمان بازگشت دوباره وی به تکواندو، خاطر نشان کرد: وی یک عمل جراحی داشت که با موفقیت انجام شد و در حال‌ حاضر نیز مشکل خاصی ندارد. البته در آخرین ملاقاتی که با او داشتم از وی درباره بازگشت دوباره به تکواندو پرسش کردم که وی گفت‌ هنوز مشخص نیست ولی قصد ندارد عرصه قهرمانی را ترک کند. امیدوارم که دوباره شاهد حضور کیمیا علیزاده در عرصه های جهانی و  المپیک تکواندو باشیم. هر چند که باید در این زمینه خودش تصمیم گیری کند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان، اضافه کرد: در حال‌ حاضر در بخش دختران ما پر ستاره هستیم و شاهد موفقیت دختران خود در رقابت‌های المپیک جوانان بودیم بنابراین این طور نیست ما منتظر بازگشت دوباره کیمیا علیزاده باشیم. او باید خودش در این باره تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد در تکواندو حضور دوباره داشته باشد یا خیر، اما به‌ هر حال امیدوارم که دوباره شاهد حضور وی در تکواندو باشیم.
انتهای پیام

کدخبر: 732


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise