آرشیو، 17 آذر 1397 - 18:45

حضور 300 ناشر در نهمین نمایشگاه کتاب البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز روز شنبه در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن تشریح روند اقدامات صورت گرفته برای برگزاری ‌نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز به سوالات صنفی خبرنگاران پاسخ داد.

کرج- امید بانوان؛ ناصر مقدم با اشاره به حضور 300 ناشر در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: از این تعداد 13 ناشر از البرز در این نمایشگاه حضور دارند.

مقدم در تشریح برگزاری سیصد و هفتاد و ششمین نمایشگاه کتاب استانی گفت: این نمایشگاه طی روزهای  ٢٥ تا ٣٠ آذرماه ٩٧ از ساعت 14 تا 21 در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج، دایر می شود.

وی ادامه داد: رونمایی از کتاب، عصر شعر، نقد کتاب، ایستگاه نقاشی و غرفه های ایثار، شهادت و امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است. مقدم بیان کرد: این نمایشگاه با حمایت و همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، استانداری البرز، شهرداری کرج ، سازمان سیما منظر و فضای سبز و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز همچنین از تخفیف 20 درصدی خرید کتاب در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: بازدید کنندگان علاوه بر برخورداری از این تخفیف می توانند از تخفیف ویژه ای که برخی ناشران ارائه می دهند، بهره مند شوند.

در ادامه این نشست که با محوریت برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب البرز تشکیل شده بود، اصحاب رسانه برخی مشکلات صنفی خود را مطرح کردند .

واگذاری آگهی ها از طریق دادگستری یکی از مهمترین دغدغه مطرح شده از سوی اهالی مطبوعات بود که مقدم در پاسخ به آن اظهار داشت: این یک تصمیم کشوری است که تبعات آن تمام مطبوعات مکتوب سراسری را در بر می گیرد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حال پیگیری آن است.

عدم قبول سلب عضویت دو عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات البرز

مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سلب عضویت 2 نفر از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات البرز پذیرفته نشد، اظهار داشت: از سه عضوی که سلب عضویت شده بودند تنها سلب عضویت یک نفر قبول و جایگزین آن مشخص شد اما دلایل برای 2 نفر دیگر کافی نبود.

وی ادامه داد: پیش از این عده ای از اعضای خانه مطبوعات استان درخواست برگزاری مجمع فوق العاده هیات مدیره را داده بودند که به دلیل طی نکردن مراحل قانونی، این درخواست پذیرفته نشد. مقدم گفت: در صورتی که اعضای خانه مطبوعات البرز اصرار برای برگزاری این مجمع را دارند، باید طبق اساسنامه و بر مبنای قانون عمل کنند که در نهایت درخواست آنها با هدف برگزاری این مجمع تقدیم هیات مدیره خانه مطبوعات می شود.  

انتهای پیام

کدخبر: 737


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise